کد خبر: 1214148
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
شهردار تهران با اشاره به بارش های اخیر برف در تهران، گفت:با تلاش ۲۱ هزار نفر نیروی شهرداری برف روبی صورت گرفت.

جوان آنلاین:  علیرضا زاکانی شهردار تهران  امروز در صحن شورای شهر به بارش های چند روز گذشته تهران اشاره کرد و  گفت: با تلاش ۲۱ هزار نفر نیروی شهرداری برف روبی صورت گرفت  و نیروهای انسانی شهرداری تهران تلاش کردند که مردم راحت تردد کنند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: برای ما مهم است که مدیر ما ۴۸ ساعت نخوابد تا مردم آسایش داشته باشند.

وی  در بخش دیگر سخنان به آتش سوزی بیمارستان گاندی اشاره کرد و گفت: از آتش نشانان  تمام تلاش خود را کردند و بنده تشکر می کنم تقدیر و اورژانس تهران همکاری ویژه و اساسی در این زمینه داشت. 

زاکانی گفت: امیدوارم  اینگونه حوادث زمینه اصلاح بنیادی جهت جلوگیری از حوادث بعدی را فراهم کند.

شهردار تهران گفت: تمام ضد انقلاب بسیج شدند تا حادثه گاندی  را به لکه ناکارآمدی نظام تبدیل کنند اما خوشبختانه در حوزه عمل با افتخار قدم برداشته  و در روشن سازی افکار عمومی نیز به خوبی اقدام شد.

شهردار تهران به سفر چند روزه  خود به چین اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی صورت گرفت و هدف استفاده از تکنولوژی چینی ها و سرمایه گذاری توسط چین است.

وی به سفر اول خود به چین که چند ماه پیش بود اشاره کرد و گفت : در سفر اول به ۱۳ شهر چین  رفتیم تا ظرفیت مجموعه ها شناسایی شود و در نهایت سه قرارداد به نتیجه رسید که شامل تامین ۷۹۱ واگن مترو و یک میلیارد و ۴۰ میلیون یورو برای تأمین اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت و احداث خط ۱۱ مترو است.

زاکانی ادامه داد: در مورد احداث خط ۹ و تونل شهید متوسلیان نیز در سفر چینی ها به تهران مورد بحث قرار گرفت و عدد یک میلیارد و ۴۰ میلیون یورو به یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون یورو رسید.

وی در خصوص دستگاه زباله سوز گغت. برای زباله سوز نیز ۵۷۹ میلیون یورو تفاهم اولیه صورت گرفت و در کنار آن سرفصل هتل سازی و ساختمان سازی و ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی هم انجام شد.

به گفته زاکانی شهردار تهران عدد تفاهم اولیه ۱۲ میلیارد یورو بود و همکاران در مرحله بعدی به چین سفر کرده و از مجموعه های مختلف برای انعقاد قراردادها بازدیدکردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار