کد خبر: 1165695
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تعهدات خیرین مدرسه ساز در دوسال فعالیت دولت سیزدهم رشد۲۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا خان محمدی با بیان اینکه همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور ۱۹ تیرماه امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز یکی از پدیده‌های کم‌بدیل امیدآفرین در سطح کشور هستند.

وی افزود: این همایش ملی در راستای تکریم خیرین نیک اندیشی که در دو سال اخیر در حوزه مدرسه سازی مشارکت داشته‌اند، برگزار می‌شود.

خان محمدی مدرسه سازی خیرین را نشانه‌ای از اهمیت نظام تعلیم و تربیت در بین مردم عنوان کرد و گفت: تعهد ۷۶۰۰ میلیارد تومانی خیرین محترم در دوسال نخست فعالیت دولت سیزدهم رشد بالغ بر ۲۰۰ درصد را نشان می‌دهد، این مهم در حالی محقق شد که کشور شاهد هجمه گسترده دشمنان در مسیر ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم بود. مشارکت قابل توجه مردم در مدرسه سازی تلاش دشمنان را خنثی کرد و مدرسه سازی را به جلوه درخشانی از امید آفرینی در سطح جامعه مبدل نمود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: مشارکت خیرین در بیش از ۱۷ هزار کلاس درس در دولت سیزدهم، گواهی بر جایگاه بالای خیرین به عنوان یکی از پدیده‌های امید آفرین در کشور می‌باشد که با ایمان و اعتقاد راسخ خود به موضوع مهم مدرسه سازی، در کمک به نظام تعلیم و تربیت پیشگام هستند. نمایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با ساخت یک کلاس درس از دو کلاس درس، نشان می‌دهد این جامعه محترم از اصیل‌ترین سازمان‌های مردمی در کشور می‌باشند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به رویکرد مردمی دولت سیزدهم، مدرسه‌سازی را بهترین عرصه جهت تحقق شعار مردمی سازی معرفی کرد و تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز انسان‌های شایسته‌ای هستند که لطف خدا شامل حال آن‌ها شده و وارد عرصه‌ای شدند که تأمین کننده بستر وکالبد تعلیم و تربیت فرزندان عزیز ایران است، لذا به جهت اهمیت قدردانی از این انسان‌های شایسته و جایگاه مشارکت‌های مردمی در اداره امور کشور این همایش با شعار محوری «مدرسه سازی تجلی مردمی سازی» برگزار خواهد شد.

خان محمدی در پایان با بیان اینکه خیرین انسان‌های بزرگی هستند که با اندیشه‌ای پاک به جامعه و تعالی آن فکر می‌کنند، افزود: تجلیل و تکریم خیرین مدرسه ساز همواره باید به عنوان یک وظیفه مورد اهتمام قرارگیرد تا الگوی حضور مردم در عرصه مدرسه سازی به نسل‌های آینده معرفی و منعکس شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار