کد خبر: 1147854
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام تردد نزدیک به ۴۰ میلیون مسافر در جاده‌های کشور در ایام نوروز تاکنون سنگین‌ترین محور‌های مواصلاتی کشور را از نظر حجم تردد شامل آزادراه‌های تهران- قزوین، تهران-ساوه، تهران-قم، قزوین و رشت برشمرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا، رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور گفت: در محور چالوس در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک سنگین گزارش شده است و از نظر نکات ایمنی مشکل خاصی در این محور وجود ندارد. همچنین در محور هراز در مقاطعی از سمت جنوب به شمال ترافیک سنگین و پرحجم است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام بارش باران و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وقوع تگرگ و طوفان برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، ایلام، لرستان و کردستان تا روز سه‌شنبه به هموطنان توصیه کرد تا در زمان سفر به این نکات توجه داشته باشند و با تجهیزات کامل در مسیر تردد کنند.

اکبری از تردد ۲۴ میلیون اتومبیل در طول سفر‌های نوروزی تاکنون در جاده‌های کشور خبر داد و افزود: طبق بررسی‌ها حدود ۱۰ میلیون پلاک یکتا در سطح جاده‌های کشور در ایام نوروز تردد داشت. بررسی‌ها حاکی است که تعداد مسافرانی که با ناوگان عمومی همچون اتوبوس و سواری در جاده‌ها تردد داشتند ۳۵ تا ۴۰ میلیون نفر است.

وی سنگین‌ترین محور‌های مواصلاتی کشور را از نظر حجم تردد شامل آزادراه‌های تهران- قزوین، تهران-ساوه، تهران-قم، قزوین و رشت برشمرد.

به گفته اکبری، استان‌های اردبیل، خوزستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و ایلام نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشترین تردد را تاکنون به ثبت رساندند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار