کد خبر: 1147014
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
موسوی گفت: امسال همچون سال‌های گذشته از محلات ۲۲ استان کشور بیش از یک هزار ۷۰۰ نوجوان به یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از  دفاع پرس، ‌مسئول شتابدهنده ایثار و شهادت قرارگاه تحول اجتماعی، با اشاره به حضور خانواده‌ها و جوانان به صورت خودجوش در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدش اظهار داشت: امسال دومین سالی است که بعد از همه گیری ویروس کرونا، جوانان و نوجوانان به صورت حضوری هم مسیر با راهیان نور از نزدیک با یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

موسوی افزود: امسال همچون سال‌های گذشته از محلات ۲۲ استان کشور بیش از هزار ۷۰۰ نوجوان با حضور در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از نزدیک با نماد‌های دفاع مقدس آشنا شدند.

مسئول شتابدهنده ایثار و شهادت قرارگاه تحول اجتماعی با بیان اینکه برنامه‌های این قرارگاه برای نوجوانان را می‌توان در سه بخش ما می‌توانیم، به توان تو و راهیان پیشرفت خلاصه کرد، خاطرنشان کرد: در بخش اول نوجوانان با همکاری یک دیگر به انجام کار‌های علمی مثل ساخت موشک‌های آبی، ساز‌های ماکارونی و ... می‌پردازند؛ در این بخش به آن‌ها این انگیزه داده می‌شود که نوجوانان این کشور می‌توانند کار‌های بزرگی در زمینه علمی هم انجام دهند.

وی اضافه کرد: در بخش به توان تو، این انگیزه به نوجوان داده می‌شود که بتواند با مشارکت یکدیگر در بهبود وضعیت محله خود سهیم باشد و به عنوان یک کنشگر اجتماعی فعالیت کند.

موسوی اظهار داشت: در بخش راهیان پیشرفت، نوجوانان با دستاورد‌های مختلف نظام جمهوری اشنا و از پالایشگاه‌های منطقه بازدید می کنند و آخر جهت وداع به زیارت شهدای گمنان معراج شهید محمودوند اهواز می‌روند.

مسئول شتابدهنده ایثار و شهادت قرارگاه تحول اجتماعی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های که برای نوجوانان در این سفر زیارتی وجود دارد می‌توان به بحث روایتگری، برگذاری کارگاه‌های علمی جهت استعداد یابی و استعداد سنجی، بیعت با شهدا، بحث گعده‌ها و گپ و گفت‌های خیابانی اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار