کد خبر: 1120662
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
پیام سایدو مانه به ملی‌پوشان سنگال
فریدون حسن
قهرمان آفریقا با جام بیست و دوم وداع کرد. سنگال در حالی از جام‌جهانی حذف شد که همه می‌دانستیم اگر سادیو مانه مصدوم نمی‌شد و می‌توانست تیمش را همراهی کند برای آن‌ها اتفاقات دیگری رخ می‌داد. 
مصدومیت سادیو مانه باعث شد تا خیال همگرو‌ه‌های سنگال راحت شود، هر چند که مردان الیو سیسه کم نگذاشتند و با باز‌های رو به جلو و بدون ترس خود کاری کردند که سنگال در سومین حضور خود در جام‌جهانی باز هم از مرحله گروهی صعود کند، اما به هرحال جای خالی سادیو مانه احساس می‌شد. 
ستاره فوتبال سنگال هرچند جام‌جهانی را از دست داد، اما همراه و همدل با بایکنان تیم‌ملی سنگال بود تا آن‌ها در میدان مبارزه با رقبا چیزی کم نداشته باشند و بتوانند به موفقیت برسند. سادیو مانه حالا می‌داند که تیم کشورش برای پیشرفت و موفقیت در مسابقات پیش‌رو نیاز به تقویت روحی و روانی دارد. حذف از جام جهانی به منزله پایان دنیا نیست و سنگال می‌خواهد که دوباره برگردد. کاپیتان سنگال بعد از باخت تیمش به انگلیس هم تیمی‌های خود را فراموش نکرد و پیامی را در خطاب به آن‌ها منتشر کرد. او در این پیام نوشت: «ملت ما به شما افتخار خواهد کرد. شما با کرامت و بزرگواری از پرچم کشور خود دفاع کردید. به یادگیری و پیشرفت ادامه خواهیم داد، ان‌شاء‌الله در رقابت‌های بزرگ پیش‌رو بهتر ظاهر خواهیم شد.»
 
شوک به اردوی انگلستان 
 استرلینگ به فرانسه می‌رسد
 
هرچند دست گرت ساوت گیت در تیم‌ملی انگلیس اینقدر باز هست که نگران غیبت ستاره‌هایش نباشد، اما وقتی یکی از دونده‌ترین و مؤثرترین بازیکنانت را از دست می‌دهی، هر چقدر هم که بابت داشتن بازیکن جانشین نگرانی نداشته باشی، دچار استرس می‌شوی. 
ماجرای غیبت رحیم استرلینگ و ترک اردوی انگلیس پیش از دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی مقابل لهستان دقیقاً همین مسئله بود. استرلینگ مجبور به ترک اردو و بازگشت به انگلستان شد، چون خبر رسید به منزلش حمله مسلحانه شده است و مهاجم مورد علاقه ساوت گیت بلافاصله اردو را ترک کرده تا به وضعیت خانه و خانواده‌اش برسد، اتفاقی که قطعاً تأثیر خود را روی ذهن دیگر بازیکنان هم گذاشت، اما هر طور بود آن‌ها خودشان را جمع و جور کردند و موفق شدند لهستان را شکست دهند. 
حالا خبر می‌رسد که استرلینگ می‌تواند تیمش را مقابل مدافع عنوان قهرمانی همراهی کند. اتفاقی که باعث آسودگی خیال ساوت گیت است و روحیه تیمی انگلستان را هم افزایش خواهد داد تا بتواند مقابل فرانسه بهتر عمل کند. گرت ساوت گیت در واکنش به این موضوع مدعی شد که مهاجم تیمش اعلام کرده پیش از جدال با فرانسه خود را به اردوی تیم خواهد رساند و احتمال حضورش برابر این تیم زیاد خواهد بود. اسکای اسپورتس نیز در خبر فوری از قول سرمربی انگلیس مدعی شده، در گفت‌وگویی که با استرلینگ داشته، او آمادگی خود را برای بازگشت دوباره به قطر و همراهی تیم ملی کشورش اعلام کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار