کد خبر: 1120064
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
مدیرکل زندان‌های استان البرز با بیان اینکه در آبان ماه امسال به همت ستاد دیه استان و اداره کل زندان‌های البرز ۳۶ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان آزاد شدند، گفت: تعداد زندانیان بدهکار مالی آزاد شده از ابتدای امسال ۲۸۹ نفر است.

علی چهارمحالی مبلغ بدهی این بدهکاران را بیش از ۱۹۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع ستاد دیه جهت آزادی این زندانیان پرداخت شد.

چهارمحالی افزود: پذیرش اعسار از سوی مقامات قضایی نیز یکی از مواردی است که در آزادی زندانیان بدهکار مالی نقش اساسی دارد، از طرفی تلاش مددکاران زندان‌ها در جهت اخذ رضایت از شکات نیز ستودنی است.

مدیر کل زندان‌های استان البرز تعداد زندانیان آزاد شده جرایم غیر عمد و بدهکاران مالی از ابتدای امسال را ۲۸۹ تن اعلام کرد و گفت: کل بدهی این زندانیان حدود دو هزار میلیارد ریال بوده که با پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال از منابع ستاد دیه استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

چهارمحالی ضمن قدردانی از خیرین استان که در امر خداپسندانه کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی مشارکت می‌کنند عمل آنان را کاری با اجر و ثواب فراوان خواند که در حفظ بنیان خانواده بدهکاران مالی نقش اساسی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار