کد خبر: 1116742
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با صدور بیانیه‌ای ترورهای کور در کشور را محکوم و اعلام کرد که جوانان ایران آماده‌اند آشوبگران را به‌جای خود بنشانند.
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با صدور بیانیه‌ای ترورهای کور در کشور را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت ایذایی و تخریبی دشمن در اغتشاشات اخیر با جنایت در شیراز و ایذه و ترور روزانه حافظان امنیت وارد مرحله جدیدی شده است. آدمکش های اجیرشده در چارچوب نقشه راهی مدون مأمور اجرای پروژه منافقین امریکایی در دهه ۶۰ شده اند. 

اتحاد داعشی های آمریکا ساخته و منافقین در دامان امریکا افتاده درنظر دارد ۱۷۰۰۰ شهید دیگر را روی دست ملت ایران بگذارد. اگر در آن سال ها عدم اشراف اطلاعاتی و عدم ورزیدگی در مهار و سرکوب تروریزم، خسارتی سنگین برای انقلاب و کشور به بار آورد، اینک نباید فرصت تکرار جنایت به دشمن داد.

هیچ دولتی به برهم زنندگان امنیت کشور و مردم اجازه تحرک نمی دهد. دولت های غربی که زمانی اعزام تروریست های داعشی مقیم کشورشان به سوریه و عراق را تسهیل می کردند، وقتی گوشه کوچکی از اقدامات تروریستی آن ها در شهرهای خودشان اتفاق می افتاد، بی هیچ ملاحظه ای و حتی بدون هرگونه دادگاهی آنان را قلع و قمع می کردند.

واقعیت این است که تروریست ها جان برادران و خواهران ما و امنیت کشور ما را هدف قرارداده اند و واقعیت تلخ تر آنکه این تروریست ها برخی از فرزندان هیجان زده ما را سپر جنایات خود قرارداده اند. مردم از اقدامات پیشگیرانه مسئولین و برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و انتظامی از یکسو و پیگیری جدی دادگاه ها و قوه قضائیه اطلاعی ندارند و آثاری را مشاهده نمی کنند. اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و خانواده ها نگرانی خود را از شرایط جاری اعلام می کنند.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن محکوم نمودن شدید اغتشاشات و جنایات عوامل منافق و داعشی سرسپرده آمریکا براساس رسالت اعتقادی و تعهد خود در دفاع از ارزش های انقلاب، نظام اسلامی، آموزه ها و جایگاه والای امامین انقلاب محورهای زیر را برای توجه و اقدام به مسؤلین ذیربط کشورمان ارائه می دهد:

۱- تحولات کشور و سلب امنیت شهروندان امری جدی است و باید تدبیری اساسی و قاطع برای بازگشت آرامش به جامعه اتخاذ و عملیاتی گردد.

۲- با توجیه و هشدار به خانواده ها و معدودی از جوانان نسبت به حضور آدمکش های حرفه ای در تجمعات پراکنده  آنان، راه اندازی اینگونه تجمعات سیاسی و تبلیغاتی غیرقانونی را ممنوع و متوقف نمایند.

۳-آدمکش های اجیر شده را در خانه های تیمی و هرجایی که هستند شناسایی و بدون هیچ ملاحظه ای بسزای اعمالشان برسانند.

۴-جوانان، غیورمردان و غیورزنان این سرزمین که در هفته های اخیر دردمندانه هتاکی و اهانت  دشمنان آگاه و عناصر ناآگاه وابسته به آن ها علیه مقدسات و رهبر از جان عزیزتر خود را تحمل و سکوت کرده اند، ضمن هشدار به عقبه های امریکایی آمادگی دارند در صفوف بهم فشرده و نظم انقلابی همانند زمان پیروزی انقلاب اسلامی کمیته های تامین امنیت کشور را راه اندازی و آشوبگران را بجای خود بنشانند.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان

شبه قاره هند ۱۴۰۱/۸/۲۸

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار