کد خبر: 1071760
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری دومین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» در این استان خبرداد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری دومین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» در این استان خبرداد.
سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ۱۱۲ برنامه ابلاغی در دستور کار داریم افزود: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران به عنوان بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی کشور، از جمله آنهاست.
وی از تولید ۶۰ عنوان کتاب در سال‌جاری خبرداد و تصریح کرد: برنامه‌ها و مأموریت‌های این اداره کل با همکاری سازمان‌ها و نهاد‌های انقلابی و دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها اجرایی می‌شود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزاری جشنواره‌های «اشک انار»، «یوسف»، «فانوس»، «مرد میدان» و تشکل‌های مردمی را از جمله جشنواره‌ها دانست و از برگزاری دومین دوره جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در این استان خبرداد.
سردار ملکی با بیان اینکه روحانیت، پرچمدار دفاع مقدس بوده است و در پیروزی انقلاب نیز نقش ویژه‌ای داشت، تصریح کرد: استان مازندران با وجود علما و بزرگان دینی نقش ویژه‌ای در انقلاب اسلامی داشت و در این موضوع کتاب‌هایی در دست تدوین است و کتاب نقش ساری در انقلاب اسلامی از آن جمله است. وی با بیان اینکه روحانیت سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت: جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در این راستا و با هدف جمع‌آوری آثار و مستندات این حوزه برگزار می‌شود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران افزود: باید در این دوره به نقش روحانیت به صورت ویژه پرداخته شود و شاهد آثار فاخر در این حوزه باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار