کد خبر: 1070575
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن در این استان، گفت: سهمیه بوشهر در سال‌جاری برای اجرای این طرح، ساخت ۵۰ هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن در این استان، گفت: سهمیه بوشهر در سال‌جاری برای اجرای این طرح، ساخت ۵۰ هزار واحد است.
فرزادرستمی مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر با بیان اینکه در زمان کنونی امکان ثبت نام در این طرح در استان بوشهر فراهم است، گفت: در راستای اجرای برنامه احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال‌جاری، برنامه‌ریزی لازم در استان انجام شده و اراضی مورد نیاز برای ساخت آن در حال شناسایی و تأمین است. وی افزود: اراضی آماده ساخت مسکن در طرح جهش تولید مسکن در استان تا ۵۰ هزار واحد مسکونی امکانپذیر است. مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: از ۲۸ مهرماه تاکنون ۱۵ هزار و ۴۶۲ متقاضی مسکن در استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند و با پایان فرصت ثبت نام کار پالایش متقاضیان انجام می‌شود. رستمی گفت: این طرح شامل مسکن شهری و روستایی، بخش خصوصی و بافت فرسوده است و واجدان شرایط تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند در این طرح نام نویسی کنند. وی ادامه داد: آورده متقاضی در طرح جهش تولید مسکن ۴۰ میلیون تومان تعیین شده که برای برخی دهک‌ها امکان تقسیط آن وجود دارد. مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر به پرداخت تسهیلات بانکی در طرح جهش تولید مسکن پرداخت و گفت: برای متقاضیان شرکت در طرح جهش تولید مسکن ۳۵۰ میلیون تومان، برای سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان و برای ساخت مسکن در روستا‌ها نیز ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات مسکن پیش‌بینی و پرداخت می‌شود. رستمی یادآور شد: براساس مصوبه دولت زیرساخت‌های مورد نیاز مناطق اجرای طرح‌های جهش تولید مسکن از طرف وزارتخانه‌های نیرو و نفت و خدمات روبنایی نیز با تملک زمین از سوی دستگاه‌های مسئول ارائه می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار