کد خبر: 1068594
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی، نخستین بانوی شهید تفحص‌شده در کشورامروز، در محل معراج شهدا با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ تهران اظهارداشت:مراسم وداع با پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی، نخستین بانوی شهید تفحص‌شده در کشور که روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران تشییع شده بود، امروز، شنبه، ۲۲ آبان در محل معراج شهدا با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

یزدی گفت: این مراسم از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور خواهران و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد. همچنین مراسم وداع با این بانوی شهید، پیش‌تر در شهر‌های مشهد و قم نیز به انجام رسیده است.

وی افزود: شهیده فاطمه اسدی، ۳۷ سال قبل برای آزادی همسرش که به اسارت یکی از گروهک‌های معاند درآمده بود، به اردوگاه آنان در کوه‌های ایوان‌دره واقع در کردستان رفت و دیگر بازنگشت. وی پس از تحمل یک ماه شکنجه به دست حزب دموکرات به شهادت رسید.

شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: پیکر این بانوی شهید پس از تفحص، نخست در مضجع منور رضوی و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه (س) طواف داده شد و قرار است در جوار مرقد بی‌بی هاجرخاتون (سلام‌الله) خواهر امام رضا (علیه‌اسلام) در سنندج، آرام بگیرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار