کد خبر: 1065487
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
زمانی که امدادگران به سمت خودروی رانا مرد جوان رفتند با بدن نیمه جان دو مرد مواجه شدند که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بودند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ساعت ۳:۳۰ بامداد جمعه ۲۳ مهر نیز مرد جوانی هراسان به یکی از بیمارستان‌های پایتخت رفت و از آن‌ها کمک خواست. زمانی که امدادگران به سمت خودروی رانا مرد جوان رفتند با بدن نیمه جان دو مرد مواجه شدند که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بودند. دو مرد جوان تحت درمان قرار گرفته، اما یکی از آن‌ها تسلیم مرگ شد. با مرگ مرد جوان بر اثر شلیک گلوله، موضوع از سوی مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد.

در تحقیقات صورت گرفته راننده خودروی رانا به تیم جنایی گفت: من و دوستانم در بازار کار می‌کنیم و عصر پنجشنبه رفتیم پارک و شام را هم در سفره‌خانه خوردیم و بعد تصمیم گرفتیم به بهشت زهرا برویم که در بزرگراه تندگویان، راننده یک خودروی ساینا تعمدی به خودروی ما زد بعد هم کمی جلوتر ایستاد و راه را بر ما سد کرد.

او ادامه داد: راننده شروع به تیراندازی کرد و بعد از شلیک چند تیر به راه افتاد، اما هنگامی که وارد دور برگردان شد دوباره شروع به تیراندازی کرد. او ۱۲ تیر شلیک کرد که تیر‌ها به دو دوستم اصابت کردند و یکی از آن‌ها را به کام مرگ کشاندند. دوستم که کشته شده در چاپخانه کار می‌کرد و ۲۶ سال داشت.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که تیر‌ها از اسلحه کلت کمری شلیک شده و بازپرس جنایی دستور بازداشت راننده ساینا را صادر کرد. تحقیقات برای بررسی علت تیراندازی و دستگیری عامل آن در دستور کار قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار