کد خبر: 1052075
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
عبدالله متولیان

در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، خبری از رقابت احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب نیست و تکیه نامزد‌های انتخابات بر تغییر وضع موجود است. برای مردم این نکته جالب است که هر هفت نامزد حاضر در صحنه رقابت‌ها، بر تحول‌گرایی و ضرورت تغییر وضع موجود تأکید دارند و جالب‌تر اینکه دو نامزد منتسب به دولت روحانی که یکی ریاست بانک مرکزی و دیگری سمت استانداری اصفهان را به عهده داشته‌اند نیز علاوه بر اینکه حاضر به قبول مسئولیت سوءمدیریت و ناکارآمدی دولت روحانی نبوده و بر مستقل بودن خود و مغضوب دولت روحانی بودن تأکید دارند، پنج نامزد دیگر را مسبب وضع موجود معرفی کرده و تنها خود را واجد ویژگی‌های لازم برای تغییر وضع موجود می‌دانند تا جایی که یکی از نامزد‌های دیگر از این اصرار نامزد مسبب وضع موجود با عنوان پررویی نجومی یاد کرد.
این تغییر رویکرد و آرایش جدید در رقابت‌های انتخاباتی در نگاه سلبی نتیجه عملکرد بسیار ضعیف، سوءمدیریت و ناکارآمدی دولت‌های یازدهم و دوازدهم و تبعیت از آموزه‌های نئولیبرالیزم و مکاتب اقتصادی غربی است که متأسفانه با تکثیر فساد، بسط نفوذ، پنهانکاری، توهم حل مشکلات در تعامل (بخوانید سازش) با چند دولت زیاده خواه و مستکبر غربی به رهبری شیطان بزرگ امریکا است.
حقیقت این است که ریشه وضع حاضر را باید در برنامه‌های غرب در عصر پساجنگ جست‌وجو کرد. دشمن کینه توز غربی پس از جنگ با استفاده حداکثری از فرصت نیاز مالی جمهوری اسلامی به بازسازی خرابی‌های جنگ تحمیلی با تغییر رویکرد و حرکت به سمت جنگ‌های اطلاعاتی و فرهنگی، برنامه تحمیل نظام اقتصادی لیبرال سرمایه داری با نفوذ در ارکان نظام انقلابی ایران را با هدف «حضور مؤثر در میکروفیزیک قدرت و ارکان نظام»، «استحاله افراد دارای زمینه و یارگیری از اصحاب انقلاب»، «شبکه‌سازی نفوذ در کلیه نشان‌گاه‌های نظام»، «حضور مؤثر در مراکز تصمیم‌سازی نظام» به منظور تغییر باورها، ارزش‌ها و اعتقادات و نفوذ در اندیشه مردم به وسیله میکروپلتیک‌ها و پیشبرد برنامه‌های «سکولاریزه‌سازی»، «اندولسیزه‌سازی»، «واتیکانیزه‌سازی» و «بالکانیزه کردن و تجزیه کشور» از طریق تکثیر و همه‌گیری مفاسد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی از یک‌سو و «تشدید فشار‌های اقتصادی وتحریم‌ها» و «تشدید فشار‌های نظامی و تهدیدها» را پی گرفت.
تجربه سه دهه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی و زورگویی دشمنان غربی و اذناب منطقه‌ای آنان، نشان می‌دهد که در کشور و در انجام امور هر کجا با تفکر انقلابی عمل کردیم قطعاً موفق بوده ایم که کتاب صعود چهل ساله بخشی از افتخارات تفکر انقلابی را در ده‌ها حوزه بازتاب داده است و هرکجا که با تفکر غیرانقلابی عمل کرده و یا با نسخه‌های غربی و بر پایه لیبرالیزم و الگو‌های غرب حرکت کرده ایم، بازنده میدان بوده ایم که عملکرد دولت حاضر و گره زدن زلف همه مشکلات و برنامه‌های کشور به تعامل (بخوانید سازش) با چند کشور زورگو و سلطه گر غربی شاهد مثال خوبی برای این موضوع است. طی سه دهه گذشته با تکیه به تفکر انقلابی توانستیم زیرساخت‌های رفع تهدید را به گونه‌ای طراحی و اجرا کنیم که هر گونه تهدید خارجی به طور مطلق خنثی شده و با توسعه عمق استراتژیکی جمهوری اسلامی زلف امنیت جهان به امنیت ایران گره خورده و عملاَ فکر هر گونه تهدید علیه ایران را از دشمنان خارجی به طور مطلق سلب و ساقط کرده است. تفکر انقلابی نه تنها تهدید را بکلی خنثی کرده بلکه در صد‌ها و هزاران حوزه علمی و صنعتی کشور ایران را با عبور از موانع مختلف بر قله‌های افتخار نشانده و برای کشور عزیز اسلامی مجد و عظمت را به ارمغان آورده است. تفکر انقلابی به موازات خنثی‌سازی تهدیدها، همواره با حضور آرامش بخش در کنار مردم در همه وقایع و رخداد‌های طبیعی و غیرطبیعی، به جبران ضعف‌ها، نقص‌ها و آثار تخریبی ناشی از سوءمدیریت و ناکارآمدی مسببان وضع موجود در تمامی صحنه‌های اقتصادی، اجتماعی، معیشتی، سیاسی و... پرداخته و مانع از بی اعتمادی و ناامیدی مردم شده است که ایجاد پالایشگاه ستاره خلیج فارس و ختثی کردن تحریم بنزین (به‌عنوان بزرگ‌ترین فاجعه تحریمی ممکن) یک نمونه از هزاران است.
اینک در سومین سال از بیانیه گام دوم انقلاب در حالی به استقبال انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری می‌رویم که برخلاف اراده اهریمنی دشمنان انقلاب، اولاً میکروپلتیک میل‌ها به اهداف مورد نظر و فروپاشی ادراکی و فروپاشی باور‌ها و فروریختن دیوار اعتماد منجر نشده و ثانیاً شاهد عزم ملی مردم برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی برای تعمیم تفکر انقلابی به حوزه تحریم‌ها هستیم. از همین رو است که با موج عظیم و هماهنگ امپراطوری رسانه‌ای محور عبری، غربی، وهابی، شبکه گسترده دنیای مجازی، مراکز سایبری منافقین و سلطنت طلبان و... مواجهیم که با تولید انبوه اخبار دروغین و شایعات بی اساس، امید و اعتماد مردم را هدف قرار داده و مردم را به عدم مشارکت در انتخابات فرا خوانده و بذر یأس و ناامیدی را در باور و اندیشه مردم می‌پراکنند.
نتایج نظرسنجی‌های چند روزه پس از مناظره‌ها گویای این حقیقت است که اولاً برنامه‌های ارائه شده توسط برخی از نامزد‌ها موجب خوشحالی مردم و افزایش اعتماد به نظام و امیدوارتر شدن مردم به تغییر وضع موجود و تسری تفکر انقلابی به حوزه رفع و دفع و خنثی‌سازی تحریم‌ها شده و یخ‌های یأس و ناامیدی ناشی از القای شیاطین غربی در حال آب شدن است.
شرایط کنونی کشور و ایستادگی در برابر باد‌های مسموم و زهرآگین رسانه‌های غربی در دعوت به عدم مشارکت، مستلزم به میدان آمدن همه دلسوزان کشور برای فراخوان عام مردم جهت حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی به عنوان یک تکلیف ملی و اسلامی است. در چنین شرایطی است که مقام معظم رهبری موضوع خنثی کردن توطئه و دسیسه عدم مشارکت را به صورت یک تکلیف عمومی مطرح فرموده و از عموم مردم، نهضت دعوت عام برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را مطالبه کرده‌اند. مشارکت حداکثری نه تنها خنثی‌کننده دسیسه‌های دشمنان خارجی است بلکه ادعای واهی برخی جناح‌های سیاسی بی هنر در اردوگاه مسببان وضع موجود که خود را برنده مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌دانند را نیز خنثی و بی اثر کرده و پالایش نظام اسلامی از تفکر غیرانقلابی را سرعت خواهد بخشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار