کد خبر: 1051916
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
تأکید کاربران شبکه‌های اجتماعی بر انحرافی بودن گفتمان‌ها و دوقطبی‌های جنجال‌ساز بی‌حاصل در انتخابات
با نزدیک شدن به موعد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران کاربران شبکه‌های اجتماعی بر وحدت جبهه‌ای نامزد‌های حاضر در صحنه تأکید کردند. آن‌ها تأکید داشتند رمز حل مشکلات کشور وحدت نامزد‌های حاضر در صحنه و پشتیبانی یکدیگر برای حل مشکلات است. کاربران با اشاره به تجربیات ادوار گذشته اذعان داشتند نداشتن وحدت تنها موجب تشتت آرا خواهد شد و هیچ آورده‌ای برای کشور و مردم نخواهد داشت. همچنین کاربران از طرفداران کاندیدا‌ها خواستند اگر نامزد خود را بهتر از دیگران می‌دانند با ایجاد گفتمان‌ها و کلیدواژه‌های انحرافی موجب تخریب دیگران و بداخلاقی نشوند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را می‌خوانید.

سرویس جوان آنلاین: با نزدیک شدن به موعد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران کاربران شبکه‌های اجتماعی بر وحدت جبهه‌ای نامزد‌های حاضر در صحنه تأکید کردند. آن‌ها تأکید داشتند رمز حل مشکلات کشور وحدت نامزد‌های حاضر در صحنه و پشتیبانی یکدیگر برای حل مشکلات است. کاربران با اشاره به تجربیات ادوار گذشته اذعان داشتند نداشتن وحدت تنها موجب تشتت آرا خواهد شد و هیچ آورده‌ای برای کشور و مردم نخواهد داشت. همچنین کاربران از طرفداران کاندیدا‌ها خواستند اگر نامزد خود را بهتر از دیگران می‌دانند با ایجاد گفتمان‌ها و کلیدواژه‌های انحرافی موجب تخریب دیگران و بداخلاقی نشوند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را می‌خوانید.

امین توکلی:
‏جریان مردمی انقلاب به وحدت کم نظیری رسیده، اما جمعی از مردم به دلیل عملکرد بد دولت گله‌مندند و سعی دشمن تبدیل این گله‌ها به عدم مشارکت است. جریان مردمی باید گفتگو با کسانی را آغاز کند که در انتخابات گذشته به هر دلیلی که مورد احترام است یا به روحانی رأی داده‌اند یا مشارکت نداشته‌اند.
محسن سخنران:
‏بی‌تقوایی یعنی برای اینکه مثلاً کمک کنی اصلح رأی بیاره کاندیدایی که احساس می‌کنی صالح مقبوله رو تخریب کنی. این کجای گفتمان انقلابی شما که طرفدار اصلح هستید جای میگیره؟
ابراهیم علیپور:
‏نمیخوام شعار بدم یا به وحدت بدون تفکر دعوت نمیکنم. اما اگه طرفدار گفتمان انقلاب هستید تا اینجا نامزد‌هایی که تفکرشون تفکر انقلابه مشخص شدن. پس اگه یکی رو اصلح میدونید حق ندارید دیگری رو بکوبید و بی‌دلیل تخریب کنید. این جهله، تعصبه، کج فهمیه. دیگه نمیدونم چطور باید گفت؟
محمد سعید احدیان:
از تأکیدات سیاست‌ورزی انقلابی، همین وحدت جریانی در عین وجود اختلاف‌نظرهاست. ان‌شاءالله این نگاه به کل جریان انقلابی سرایت کند.
ماهد:
‏اگه نمیتونیم‎ وحدت افزایی کنیم، تفرقه افکنی و وحدت‌شکنی هم نکنیم. کافیه آفلاین شیم. آفلاین شدن کار سختی نیست.
رضا ولی‌زاده:
‏کسایی که تلاش میکنن وحدت جبهه انقلاب رو بهم بزنن، هم باید در آخرت پاسخگوی کاندیدای جبهه انقلاب باشن هم پاسخگوی ٨٥ میلیون جمعیت فعلی ملت ایران و حتی نسل‌های بعد...
ابن‌علی:
‏اینکه یک فرد طرفدار کاندیدایی باشد به معنای تفرقه و ضد وحدت نیست! حق آزادی برای همه محفوظ است! چیزی که نگران کننده است این است که بین دو کاندیدا از یک جبهه اختلاف بیفتد و، چون دوستتان داریم تذکر می‌دهیم! همین! ‎#والسلام
ارمیا:
‏امروز که داشتیم با مردم صحبت می‌کردیم ناامیدی، نارضایتی و بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان و اوضاع کشور توی حرفاشون موج میزد و متأسفانه این‌ها دلایلی بود برای رأی ندادن. ان‌شاءالله که ما بتونیم یه کاری برای بهبود وضع موجود انجام بدیم... ‎#رأی_میدهم ‎#وحدت_جبهه_انقلاب ‎#مشارکت

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار