کد خبر: 1047193
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
تعدادی از روسای شوراهای استانهای سراسر کشور طی نامه‌ای به رئیس شورای عالی استان‌ها خواستار پیگیری برای حضور آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدند.

به گزارش جوان آنلاین، تعدادی از روسای شوراهای استانهای سراسر کشور با توجه به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... موجود در کشور برای بهبود وضعیت فعلی و شکوفایی بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای به رئیس شورای عالی استانها خواستارپیگیری برای حضور آیت الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدند.

 

متن این نامه به این شرح است:

 

ریاست محترم شورای عالی استانها

 

سلام علیکم

 

احتراما با توجه به اینکه همه ما باید به عنوان نمایندگان مردم نسبت به سرنوشت کشور اسلامیمان ایران اهتمام ویژه ای داشته باشیم و بی تفاوت نسبت به مسائل روز کشور، از جمله انتخابات پیش رو در این برهه از زمان را گناهی نابخشودنی می‌دانیم و با عنایت به اقبال عمومی مردم نسبت به حضرت آیت الله رئیسی و عملکرد ضد فساد ایشان در قوه قضائیه، لذا از حضرتعالی تقاضا داریم ضمن دعوت از ایشان جهت حضور و نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نیز اعلام نمایید تا از ایشان مجدانه جهت حضور در این عرصه مهم دعوت و حمایت همه جانبه خود را اعلام نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار