کد خبر: 1043478
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۰
مردی که همراه زن جوان برای تفریح به ارتفاعات دارآباد تهران رفته‌بود به داخل آبشار سقوط کرد و جان باخت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۷ عصر پنج‌شنبه ۱۹‌فروردین مأموران پلیس کوهستان به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند که زن و مرد جوانی در کوه‌های دارآباد از روی صخره‌ای به داخل چشمه و آبشار غلاک سقوط کردند که در جریان آن مرد جوان به طرز مشکوکی فوت کرده و زن همراهش زخمی شده‌است.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی و مأموران تشخیص هویت برای تحقیق راهی محل شدند. تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد ۳۰‌ساله‌ای به نام پیمان روبه‌رو شدند که پس از سقوط از روی صخره فوت کرده بود. همچنین مشخص شد زن همراه او که ۳۲‌سال سن دارد برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است.

بررسی‌های تیم جنایی نشان داد ساعتی قبل اعضای خانواده‌ای در نزدیکی چشمه غلاک در حال کوهنوردی بودند که مشاهده می‌کنند زن و مردی که روی صخره‌ای نشسته بودند به صورت ناگهانی به پایین و به داخل آبشار سقوط می‌کنند.

اعضای این خانواده با دیدن این حادثه به کمک آن‌ها می‌روند که متوجه می‌شوند در این حادثه مرد جوان فوت کرده و زن همراهش نیز از ناحیه پا و دست زخمی شده است. پس از این موضوع را به مأموران پلیس و امدادگران هلال احمر خبر می‌دهند.

تیم جنایی در ادامه برای تحقیق از زن زخمی راهی بیمارستان شدند.

وی در ادعایی گفت: من و پیمان هر دو کارمند شرکت خصوصی بودیم که تصمیم گرفتیم برای تفریح به کوه‌های دارآباد برویم. ما پس از اندکی کوهپیمایی روی صخره‌ای که زیر آن آبشار بود نشسته بودیم و با هم صحبت می‌کردیم که ناگهان تکه سنگی از بالا به طرف ما سقوط کرد و باعث شد من و پیمان هم به داخل آبشار سقوط کنیم. بر اثر این حادثه من زخمی شدم، اما پیمان فوت کرد.

سپس مأموران پلیس از شاهدان عینی تحقیق کردند که آن‌ها گفتند سقوط زن و مرد را دیده‌اند، اما سقوط سنگ به طرف آن‌ها را که زن زخمی مدعی است، ندیده‌اند.

بنابراین از آنجایی که به نظر می‌رسد مرگ مرد جوان مشکوک است، قاضی واحدی دستور داد ضمن تحقیقات درباره این حادثه جسد مرد جوان برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار