کد خبر: 1034180
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
مردی که متهم است پس از درگیری خونین با دامادشان از محل گریخته با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم مواجه شد. بازپرس ویژه قتل پایتخت از شهروندان درخواست کرده تا مخفیگاه قاتل فراری را به پلیس گزارش کنند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۱ روز ۲۴‌مرداد‌سال‌۹۸ مأموران پلیس تهران با تماس شهروندی از درگیری خونین ابتدای خیابان استاد معین با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه با پیکر خونین مرد ۳۵‌ساله‌ای به نام هاشم روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به شدت زخمی شده‌بود. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که مرد زخمی لحظاتی قبل با مرد ناشناسی درگیر شده که در جریان درگیری هاشم زخمی شد و ضارب با موتورسیکلت یکی از همراهانش از محل گریخته است.

بدین ترتیب مأموران مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردند، تا اینکه چهار ساعت بعد تیم پزشکی اعلام کرد هاشم بر اثر شدت ضربات چاقو به پهلو و خونریزی شدید به کام مرگ رفته است.

با اعلام خبر مرگ هاشم پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی به دستور بازپرس جنایی وارد عمل شدند.

تیم جنایی در نخستین گام از مرد مغازه‌داری که شاهد ماجرا بود تحقیق کردند.

وی به مأموران گفت: ساعت‌۱۱ صبح بود در مغازه‌ام نشسته بودم که صدای درگیری از بیرون به گوشم رسید و به سرعت به خیابان رفتم که دیدم مردی به شدت زخمی شده و مرد دیگری هم که چاقو در دست دارد به طرف موتورسیکلتی فرار می‌کند و لحظاتی بعد سوار موتورسیکلت شد و راننده آن هم که قمه‌ای در دست داشت به سرعت با هم از محل فرار کردند.

در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد مقتول با همسر و برادر زنش اختلاف داشته است. وقتی مأموران پلیس دوربین‌های محل حادثه را بررسی کردند مشخص شد ضارب برادر زن مقتول است که بهمن نام دارد. او پس از زخمی کردن دامادشان سوار بر موتورسیکلت دوستش شایان از محل فرار می‌کند.

پدر مقتول به مأموران گفت: عروسم زنی پرتوقعی است و به همین خاطر گاهی با پسر من مشاجره لفظی یا درگیری داشت. معمولاً وقتی عروسم با شوهرش درگیر می‌شد، برادرش هم دخالت می‌کرد و پسرم را تهدید به مرگ می‌کرد. شب قبل از حادثه پسرم به خانه ما آمد و گفت که با همسرش دعوایش شده است. از آن ساعت به بعد بهمن تلفن می‌زد و پسرم را مدام تهدید می‌کرد و الان هم مطمئنیم که قاتل بهمن است.

همسرم مقتول هم به مأموران پلیس گفت: شب قبل از حادثه من و شوهرم دوباره با هم مشاجره لفظی کردیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت هاشم به خانواده‌ام فحش داد که من خیلی ناراحت شدم و تلفنی به خواهرم گفتم که هاشم به خانواده ما فحاشی کرده است. پس از این خواهرم موضوع درگیری ما را برای مادرم تعریف کرده بود که برادرم بهمن متوجه می‌شود و با شوهرم قرار درگیری می‌گذارد. من خیلی تلاش کردم که مانع قرار آن‌ها شوم و فکر می‌کردم که آن‌ها سر قرار نروند، اما متأسفانه سر قرار رفتند و در آن درگیری شوهرم به دست برادرم به قتل رسید. الان من یک دختر ۱۳‌ساله و یک پسر ۱۲‌ساله دارم که پدر ندارند.

بدین ترتیب با مشخص شدن عاملان قتل تحقیقات برای دستگیری دو متهم ادامه پیدا کرد تا اینکه مدتی بعد مأموران دوست بهمن را بازداشت کردند. وی در تحقیقات پلیس گفت: بهمن دوست صمیمی من بود و هر زمانی که کاری داشتم به من کمک می‌کرد.

روز حادثه او به سراغ من آمد و از من خواست تا او را با موتور سیکلت هم به خیابان استاد معین برسانم. او گفت که قصد دارد دامادشان را تنبیه کند و وقتی سر قرار رسیدیم چاقوی از جیبش بیرون آورد و قمه‌ای به من داد. من در درگیری آن‌ها شرکت نکردم و بهمن به تنهایی با دامادشان درگیر شد و او را زخمی کرد. پس از این او را سوار موتورسیکلت کردم و به خانه‌شان رساندم، اما فکر نمی‌کردیم که در این حادثه هاشم به قتل برسد. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد دوست بهمن در این درگیری دخالتی نداشته است که وی آزاد شد و قاتل فراری تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت.

در حالی‌که ۱۷‌ماه از حادثه گذشته است، اولیای دم نیز برای متهم درخواست قصاص کرده‌اند و مأموران هم هیچ ردی از قاتل فراری پیدا نکرده‌اند، قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرد تا چنانچه کسی از مخفیگاه قاتل فراری اطلاعی دارد به پلیس خبر دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار