کد خبر: 1034174
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
پاسخ «ماکسیم» به «جوان»
سرویس جامعه جوان آنلاین: پس از انتشار گزارشی با عنوان «چرخ ماکسیم برای پاسخگویی پنچر است» در ۲۹ آذر و در همین صفحه، شرکت ماکسیم پاسخی را به دفتر روزنامه ارسال داشته است. متن پاسخ شرکت ماکسیم به گزارش «جوان» به این شرح است:

امری مسلم است که در هر کسب و کاری، خصوصاً کسب و کار‌های اینترنتی و خدمات درخواست خودروی آنلاین، چالش‌هایی در مسیر خدمت‌رسانی ایجاد شود. سامانه هوشمند درخواست خودروی آنلاین ماکسیم در این سال‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خدماتی شایسته در اختیار کاربران سامانه خود قرار دهد و در این مسیر و برای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی تدابیری را اتخاذ نموده که مسافران و رانندگان دچار خسران‌های مادی و معنوی نشوند.

سامانه هوشمند «ماکسیم» برای ایجاد ارتباط فی‌مابین مسافران و مجموعه، راه‌های ارتباطی متعددی را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند در صورت بروز هر مشکلی با «ماکسیم» ارتباط برقرار کنند تا مشکلات آن‌ها پیگیری و رفع گردد؛ لذا چنانچه مسافری در حین سفر، نیاز به برقراری ارتباط با «ماکسیم» را داشته باشد، می‌تواند از طریق شماره‌گیری ۱۶۱۱، تماس با پشتیبانی نمایندگی ماکسیم در شهر خود یا دفتر مرکز و همچنین از طریق گزینه «ارتباط با ما» و ارسال یادداشت در برنامه اقدام کند تا همکاران در اسرع وقت با شخص تماس حاصل نمایند.

لازم می‌دانیم متذکر شویم در صورت بروز اتفاقات احتمالی، شرکت ماکسیم «با مداقه در موضوع، صحبت‌های مسافر و راننده را جویا شده و سپس با شنیدن نظرات دوطرف و اطلاع یافتن از صحت و سقم اتفاق رخ داده اقدامات لازم را انجام می‌دهد. اگر طبق بررسی‌های صورت گرفته راننده مرتکب خطا شده باشد، طبق پروتکل‌های سازمانی ماکسیم با راننده برخورد خواهد شد. همچنین درصورتی که برای مجموعه متقن شود که حق مسافر ضایع شده است، «ماکسیم» براساس قانون و عرف خود را ملزم می‌داند تا درصدد جبران حق مادی و معنوی مسافر برآید. در این راستا با مسافر ارتباط برقرار کرده و ضمن دلجویی و عذرخواهی از وی بابت اتفاق پیش آمده، به جبران خسارت مادی نیز می‌پردازد؛ لذا از کاربران تاکسی اینترنتی ماکسیم و رانندگان سامانه درخواست می‌گردد چنانچه دچار مشکل شدند در همان زمان وقوع اختلاف، فوراً با مجموعه و از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده ارتباط برقرار کنند تا «ماکسیم» در کوتاه‌ترین زمان، موضوع را مورد بررسی قرار دهد و مشکل را حل نماید. در صورتی که مشکل مسافر و راننده در حین اجرای درخواست حل نشود، شرکت برای مسافر خودروی جایگزین ارسال می‌کند تا کاربر سفر خود را انجام دهد.

در پایان انتظار می‌رود که روزنامه جوان، بیش از دیگران در خصوص موضوعات تتبع کند و با اقدام عجولانه عمل شرکتی را زیر سؤال نبرد. شرکت تاکسی اینترنتی «ماکسیم» در هر زمانی آماده پاسخگویی به دغدغه‌های اهالی رسانه است تا همکاران رسانه‌ای مبادا قلم خود را به خلاف‌گویی آغشته کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار