کد خبر: 1009765
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
زن جوانی که در شهرستان جوانرود استان کرمانشاه به اتهام قتل پسربچه پنج‌ساله بازداشت شده‌است ماجرا را شرح داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: چند روز قبل مأموران پلیس‌آگاهی شهرستان جوانرود از کشف جسد پسربچه‌ای پنج‌ساله با خبر شده و در محل حاضر شدند. در اولین بررسی‌ها مشخص شد که پسربچه‌ای پنج‌ساله به نام ژیار به علت سقوط از بلندی جانش را از دست داده است. در بررسی‌های بعدی تیم جنایی مشخص شد که آثار بریدگی روی مچ‌های دستان کودک وجود دارد. وقتی مشخص شد که طفل به علت فشار بر عناصر حیاتی جانش را از دست داده‌است، پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و تحقیقات در این باره به جریان افتاد.

بررسی‌های تیم جنایی نشان داد که ژیار در حالی که طفلی یکساله بود مادرش را از دست داده است و تا مدتی قبل همراه پدر بزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرد. مادر ژیار وقتی متوجه شده‌بود که شوهرش به ارتباطی پنهانی وارد شده خود را حلق‌آویز کرده و به زندگی‌اش پایان داده‌بود.

پدر ژیار وقتی مورد تحقیق قرار گرفت گفت یکسال قبل با زن مورد علاقه‌ام ازدواج کردم. ژیار هم بعد از فوت مادرش همراه پدر و مادرم زندگی می‌کرد تا اینکه پدر و مادرم گفتند که به علت کهولت سن قادر به نگهداری از بچه نیستند برای همین از من خواستند که خودم نگهداری از ژیار را به عهده بگیرم. من در این باره باهمسرم حرف زدم. او مخالفت کرد، اما سرانجام راضی شد که ژیار همراه ما زندگی کند.

در شاخه دیگری از تحقیقات مادرخوانده ژیار مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت که از ماجرای قتل طفل خبر ندارد. زن ۳۱‌ساله گفت: ژیار روز حادثه و ساعتی بعد از اینکه پدرش راهی محل کارش شد برای بازی راهی کوچه شد. بعد از آن برای بازگرداندن ژیار به کوچه رفتم، اما خبری از او نشد تا اینکه جسد طفل کشف شد.

زن جوان، اما در تحقیقات فنی به قتل هولناک اعتراف کرد. او گفت: من مخالف وارد شدن ژیار به زندگی‌مان بودم. وقتی پدر و مادر شوهرم گفتند که قادر به نگهداری از ژیار نیستند با اصرار‌های شوهرم مجبور به قبول کردنش شدم. وقتی ژیار وارد زندگی‌مان شد، کینه او را به دل گرفتم و سرانجام تصمیم گرفتم او را از سر راه بردارم. روز حادثه به بهانه بازی کردن او را به باغی که پشت خانه‌مان بود بردم. ژیار خوشحال در حال بازی بود که دستم را مقابل دهانش گرفتم تا اینکه خفه شد. بعد با چاقو مچ دست‌هایش را خراش دادم و از باغ خارج شدم. ساعتی بعد، اما برای سرکشی به باغ برگشتم و مطمئن شدم که او فوت شده‌است، برای خلاصی از جسد پیکرش را به بلندی منتقل کرده و از بلندی به پایین انداختم تا ماجرا حادثه تلقی شود که گرفتار شدم.

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در پلیس آگاهی در جریان است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
5
آیا جنایت این قاتل کمتر از پدر رومینا اشرفی است ؟ که بچه ۵ ساله رو با چاقو زده و برده از بالای ارتفاع پرت کرده پایین که حادثه نشون بده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
1
1
خدا ازت نگذره
منم نامادری هستم به بچه شوهرم بیشتر از بچه خودم مخبت میکنم میگم مادر بالاسرش نیست

گناه این طفل معصوم چی بوده که باید این طور وحشیانه کشته بشه
خدا خودش بچه های بی پناه رو حفظ کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
1
1
خدا ازت نگذره
منم نامادری هستم به بچه شوهرم بیشتر از بچه خودم مخبت میکنم میگم مادر بالاسرش نیست

گناه این طفل معصوم چی بوده که باید این طور وحشیانه کشته بشه
خدا خودش بچه های بی پناه رو حفظ کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
خدا لعنتت کنه زن شیطان صفت هیولا
مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
1
0
اینم عاقبت مردان بالهوس!!!
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
1
0
اعدام پدر بوالهوس اول بعد نامادری حیوان صفت را خواستاریم این پدر باعث بانی دو قتل شده بخاطر هوس های پوچ خودش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار