کد خبر: 1009595
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۵
معاون سازمان حج و زیارت گفت: زائران انصرافی حج تمتع می‌توانند مجدداً در کاروان‌هایی که ظرفیت خالی دارند ثبت‌نام کنند و در حج ۱۴۰۰ اعزام شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین:  اکبر رضایی گفت: اولویت و نوبت زائران برای حج آینده محفوظ خواهد ماند و تلاش می‌شود با نظر مساعد شورای عالی حج نرخ ارز برای اعزام زائران به حج تمتع در سال آینده ثابت بماند.

وی ادامه داد: فاصله اندکی با حج آینده داریم و با مشوق‌های موجود، متقاضیان مشتاق هستند که نوبت آن‌ها حفظ شود و انصراف ثبت نکنند. معاون سازمان حج و زیارت با تأکید بر اینکه تعداد زائران انصرافی حج تمتع بسیار اندک بوده است، گفت: با توجه به شیوع کرونا و مشکلاتی که امسال پیش آمد بر اساس آمار‌های موجود تعداد کمی از زائران بعد از ثبت‌نام انصراف داده‌اند.

وی افزود: در تعدادی از استان‌ها کاروان‌ها هنوز ظرفیت خالی دارند و افرادی که انصراف داده‌اند و مایل هستند در حج تمتع ۱۴۰۰ اعزام شوند، می‌توانند مجدداً ثبت‌نام کنند و مشکلی برای آن‌ها وجود ندارد.

رضایی به مهر گفت: هیچ محدودیتی برای زائران انصرافی وجود ندارد و هم اکنون به صورت غیرحضوری می‌توانند به سامانه مراجعه و برای حج سال آینده ثبت‌نام کنند.

به گفته وی، در کل کشور ظرفیت ۵‌درصد کاروان‌ها خالی است، اما در تعدادی از استان‌ها نیز ظرفیت ۱۰۰‌درصد تکمیل است و ثبت‌نامی انجام نمی‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
از هر راهی بدنبال خالی کردن جیب مردم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار