کد خبر: 1009433
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
تیم فوتبال استقلال که نیم فصل نخست نتایج درخشانی گرفته بود، در نیم فصل دوم با افتی فاحش مواجه شد و سقوط چشمگیری در جدول داشت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال استقلال که فصل جاری را با آندره استراماچونی سرمربی پیشین و ایتالیایی‌اش آغاز کرد و با نتایج خوبی که گرفت در هفته سیزدهم و بعد از پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل تیم مدعی شهرخودرو به صدر جدول رسید، بعد از جدایی استراماچونی با افت مواجه شد.

آبی پوشان در حالی که در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست بدون سرمربی به میدان می‌رفتند، در پایان نیم فصل با ۲۹ امتیاز بعد از پرسپولیس در جایگاه دوم ایستادند. آن‌ها در ۱۵ بازی نیم فصل اول با ۳۲ گل زده نه تنها بهترین خط حمله را در اختیار داشتند، بلکه توانسته بودند به طور متوسط در هر بازی بیش از ۲ گل به ثمر برسانند.

استقلالی‌ها در نیم فصل دوم یک بازی (هفته شانزدهم مقابل ماشین سازی) هم بدون سرمربی به میدان رفتند و مثل اولین بازی فصل در این بازی هم شکست خوردند و بعد از آن فرهاد مجیدی هدایت این تیم را پذیرفت.

آبی‌های پایتخت در نیم فصل دوم ۷ بار به میدان رفته‌اند که تنها دو بار با نتایج مشابه ۲ بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن پیروز شده اند و هر دو پیروزی در بازی‌های خانگی بوده است.

کار این تیم دو بار به تساوی کشیده و در ۳ بازی هم در این مقطع از مسابقات شکست خورده است.

آبی پوشان در ۷ بازی خود در نیم فصل دوم ۹ بار به گل رسیده و ۱۰ بار دروازه شان باز شده است و تفاضل گل آن‌ها منفی یک است. در حالی که در نیم فصل اول معدل گلزنی آن‌ها بیش از ۲ گل به ازای هر بازی بود، در نیم فصل دوم ۱/۳ گل به ازای هر بازی (هر ۷۰ دقیقه یک گل) به ثمر رسانده‌اند.

نتایج دیدار‌های استقلال در نیم فصل دوم به شرح زیر است:

استقلال یک - ماشین سازی ۲
فولاد ۲ - استقلال یک
استقلال ۲ - نفت مسجد سلیمان یک
پرسپولیس ۲ - استقلال ۲
استقلال ۲ - ذوب آهن یک
گل گهر یک - استقلال صفر
استقلال یک - سایپا یک
پارس جنوبی - استقلال (در وضعیت نامعلوم)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار