کد خبر: 1009006
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
مدت‌هاست که دیگر دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید جسارت زیادی می‌خواهد و بسیاری حامیان دولت هم دیگر از آن دفاع نمی‌کنند، اما زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران در یادداشتی در روزنامه آرمان گفته: «دولت روحانی در هفت سال گذشته خدمات خوبی انجام داده است و نباید با سیاه‌نمایی به نقد دولت پرداخت. نباید دستاورد‌های دولت روحانی نادیده گرفته شود.» او البته نام نبرده که دستاورد‌های دولت روحانی چه بوده که نباید نادیده گرفته شود. نکته جالب آن است که او در ادامه افزوده که «برخی با هدف موفقیت در انتخابات ۱۴۰۰ به دنبال تخریب دولت روحانی هستند.» در واقع، اما این روز‌ها دولت روحانی نیاز به تخریب ندارد و میزان نارضایتی مردم آنقدر بالاست که برای دفاع از آن باید تلاش بسیاری به خرج داد.

از سویی سال ۱۴۰۰ صرفاَ سال پایان عمر دولت روحانی نیست، بلکه سال پایان این دوره از شورا‌های شهر و روستا هم است و کاش عضو شورای شهر تهران به‌جای دفاع از دولت روحانی و تخطئه منتقدان دولت، گزارشی از دستاورد‌های شورای شهر تهران در دور پنجم می‌داد.

در پایان یادداشتی که اعظم نوری نوشته، دیده که نمی‌تواند اشتباهات روحانی را نادیده بگیرد و اذعان کرده: «بر کسی پوشیده نیست که دولت باید در برخی مواقع سیاست‌های بهتری اتخاذ می‌کرد. در برخی حوزه‌ها نمی‌توان از عملکرد دولت دفاع کرد. دولت باید در کنار برجام یک برنامه جامع دیگر در دستورکار قرار می‌داد تا در ورای مشکلات پیش‌آمده بتواند به آن تکیه کند. دولت می‌توانست با استفاده بیشتر از ظرفیت‌های داخلی شرایط را اندکی تلطیف‌تر کند و اندکی از سختی‌های مردم بکاهد و مسائل را حل کند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار