کد خبر: 1008202
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
تحقیقات پلیس تهران برای بازداشت عامل یا عاملان قتل طلافروش معروف در جریان است. مقتول از طلافروشان قدیمی پایتخت و از اعضای سابق اتحادیه طلافروشان و اتاق بازرگانی بود که جسدش در حاشیه شهر کشف شده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت‌۱۱:۲۰ صبح روز چهارشنبه چهارم تیرماه قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از کشف جسد مردی حوالی جاده تلو در شرق تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۷۸‌ساله روبه‌رو شدند که آثار خفگی روی گردن و زخم روی سر آن نمایان بود. مردی که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: من و همکارم مأمور شهرداری هستیم که ساعتی قبل برای گشت‌زنی به این محل آمدیم. وقتی وارد این فرعی شدیم با جسد این مرد مواجه شدیم و بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس خبر دادیم. مأموران پلیس در بررسی‌های اطراف جسد رد خودرویی را پیدا کردند که احتمال می‌رفت مقتول در مکان دیگری به قتل رسیده و جسد آن با خودروی شاسی بلندی به این مکان منتقل و رها شده است. از آنجایی که همراه جسد هیچ مدرک هویتی نبود، مأموران برای شناسایی هویت دست به تحقیقات زدند که دقایقی بعد در همان محل کیف دستی را کشف کردند که متعلق به مقتول بود.

بررسی‌ها نشان داد مقتول که کامران نام دارد از طلافروشان قدیمی تهران بوده و سال‌ها قبل هم عضو اتحادیه طلافروشی‌ها، عضو سابق اتاق بازرگانی و عضو سابق هیئت اسکی نیز بوده است.

همچنین مشخص شد مقتول پس از فوت همسرش مغازه طلافروشی‌اش را تعطیل می‌کند، اما همچنان در کار خرید و فروش طلا‌های قدیمی فعالیت داشته‌است. بررسی‌های فنی و تخصصی مأموران حکایت از آن داشت مقتول همیشه در معاملات طلا و جواهرات کیف مخصوصی همراه خود می‌برده است و روز حادثه هم با همان کیف مخصوص ازخانه خارج شده‌است که نشان می‌دهد وی قرار بوده برای انجام معامله‌ای به محلی برود که به طرز مرموزی به قتل می‌رسد و کیف مخصوص او همراه خودروی گرانقیمت و تلفن همراه و برخی مدارکش سرقت می‌شود.

مأموران پلیس در تحقیقات بعدی دریافتند مقتول پس از فوت همسرش درتهران تنها زندگی می‌کرده و فرزندش هم در کشور کانادا زندگی می‌کند.

در حالی که پزشکی قانونی در محل حادثه اعلام کرد از قتل مرد طلافروش حدود ۸ تا ۱۲‌ساعت می‌گذرد، جسد برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین قاضی واحدی به مأموران پلیس دستور داد با بررسی دوربین‌های مداربسته و رد زنی خودروی مقتول، عامل یا عاملان قتل را شناسایی و بازداشت کنند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار