کد خبر: 1007439
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
مردی که از دو‌سال قبل به اتهام قتل برادرش در بازداشت به سر می‌برد مدعی است از کاری که کرده پشیمان است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: تابستان‌سال‌۹۷ مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به رامبد ۲۵‌ساله بود که با ضربه چاقو از سوی برادرش زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات فوت کرده‌بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، پرونده با موضوع قتل عمد در دستور کار قرار گرفت و عامل قتل که رامین نام داشت بازداشت شد. او در همان بازجویی‌های اولیه به قتل برادرش اقرار کرد و گفت: «رامبد از من بزرگتر بود، اما بیکار بود و درآمدی نداشت. به همین خاطر به زور همه درآمدم را می‌گرفت. روز حادثه سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و در آن درگیری ناخواسته دست به چاقو شدم و یک ضربه زدم.» با اقرار‌های متهم او بعد از بازسازی صحنه جرم روانه زندان شد و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده‌شد. صبح دیروز متهم از زندان اعزام شد و مقابل هیئت قضایی شعبه دهم دادگاه به ریاست قاضی متین راسخ قرار گرفت.

بعد از اعلام رسمیت جلسه از آنجائیکه پدر و مادر مقتول هیچ شکایتی را مطرح نکرده بودند، معاون اول قوه قضائیه درخواست دیه کرد. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: «مدتی بود مشغول کار شده‌بودم، اما رامبد بیکار بود. او از من بزرگتر بود به همین خاطر انتظار داشت درآمدم را به او بدهم. او زورش از من بیشتر بود به همین خاطر هر طور شده همه پول و درآمدم را از من می‌گرفت و خرج خودش می‌کرد. از این موضوع خیلی ناراحت بودم به همین خاطر با پدرم تماس گرفتم و خواستم با رامبد صحبت کند. او مرا آرام کرد و خواست حرفی نزنم تا خودش با برادرم صحبت کند. مدتی گذشت، اما رامبد دست بردار نبود این شد که روز حادثه او دوباره سراغم آمد و درخواست پول کرد. عصبانی شدم و گفتم دیگر پولی ندارم و نمی‌خواهم درآمدم را به او بدهم. همین باعث درگیری شد و در آن درگیری کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو یک ضربه به او زدم.»

متهم در آخرین دفاعش گفت: «باور کنید قصد کشتن برادرم را نداشتم. از او ناراحت و عصبانی بودم، اما راضی به مرگش نبودم. این اتفاق مرا افسرده کرده و خیلی پشیمانم.»

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار