کد خبر: 1006186
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که با وعده تجارت و دوستی از خانم‌های جوان ۲ میلیارد ریال سرقت و اخاذی کرده بود، خبر داد و گفت: دستور انتشار تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده برای شناسایی شاکیان صادرشد.
سرویس حوادث جوان آنلاین : سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" گفت: گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت مقرون به آزار از طریق اخاذی و تهدید زنان توسط فردی به نام " وحید " به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منعکس شد.
 
وعده تجارت، شگرد مرد کلاهبردار /شاکیان شناسایی کنند
وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی برای کارآگاهان مشخص شد، وحید با ظاهر کاملاً آراسته و موجه با اجاره خودرو‌های لوکس خارجی و گران قیمت در سطح شهر تهران پرسه زنی کرده و با شناسایی طعمه‌های خود از بین خانم‌ها و برقراری ارتباط و معرفی خود به عنوان شخصی تاجر و سرمایه دار در زمینه‌های مختلف از جمله گوشت و گاوداری و. با پیشنهاد مشارکت در امور تجاری و یا ازدواج اعتماد طعمه‌های خود را جلب می‌کند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین به دست آمد وحید پس از گذشت مدتی ضمن دعوت از طعمه‌های خود به رستوران و کافی شاپ رابطه صمیمی‌تر با آن‌ها برقرار می‌کرده و پس از اعتماد سازی و تبادل پیام‌های عاشقانه سوژه‌های خود را اغفال و زمانی که با مخالفت و قطع ارتباط قربانیان مواجه می‌شد آن‌ها را با تهدید، مجبور به ادامه دوستی و سپس از مال باختگان سرقت و اخاذی می‌کرده است.
این مقام انتظامی گفت: با تجمیع تحقیقات و اطلاعات به دست آمده و با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد.
وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول بزه انتسابی به کارآگاهان گفت: حدود یک سال است برای به دست آوردن هزینه‌های زندگی اقدام به این کار می‌کرده و تا کنون ۸ فقره زورگیری و اخاذی از سوژه‌های خود داشته و تا کنون ۲ میلیارد ریال اخاذی کرده است.
وعده تجارت، شگرد مرد کلاهبردار /شاکیان شناسایی کنند
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه با توجه به اعتراف صریح متهم کارآگاهان توانستند تا کنون ۴ تن از قربانیان را شناسایی کنند، گفت: با دستور قضائی تصویر بدون پوشش وی برای شناسایی سایر شاکیان منتشر و آن‌ها می‌توانند برای تشکیل پرونده و ادامه شکایتشان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران واقع در محله نارمک- میدان نبوت (هفت حوض) مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار