در حالی که خروج سرمایه از کشور به شکل ارز یا کالا هنوز در برخی از محافل محل بحث است، مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: اینکه اعلام شده ۲۵ درصد ارز حاصل از صادرات برگشته عدد دقیقی است، اما پتروشیمیها بر اساس درآمد ارزی سعی کردهاند در پویایی کشور کمک کنند و ۶ میلیارد یورو ارز به سامانه نیما آوردند.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
آمار میگوید حدود ۱۷ میلیارد یورو محصولات فولادی و عمدتاپتروشیمی از فروردین ماه تاکنون صادر شده، اما تنها ۴میلیارد یورو از آن برای تامین مالی واردات رسمی کشور در سامانه نیما عرضه شده است.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۰