کد خبر: 997291
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

قطعا پرداخت هزینه ی زیاد، یک خرید اصولی را تضمین نخواهد کرد. انجام خرید بدون توجه به ویژگی های وسیله مد نظر، احتمال نارضایتی از محصول خریداری شده را به شدت افزایش می دهد. این مسئله در مورد تجهیزات جانبی گوشی های هوشمند مانند شارژر و پاوربانک نیز صدق می کند.

با توجه به حساسیت گوشی های آیفون، برای خرید پاوربانک مناسب آیفون باید نکات مهمی را در نظر بگیرید سپس به سراغ بررسی گزینه های موجود بروید. در این مقاله قصد داریم دو نکته مهم در مورد انتخاب یک پاور بانک خوب برای آیفون را بررسی کنیم و سپس به معرفی 3 پاوربانک خوب بپردازیم.

چطور بهترین پاور بانک برای آیفون را پیدا کنیم؟

اولین نکته: برای خرید پاور بانک، سراغ برندهای معتبر بروید

با توجه به قیمت نسبتا بالا تجهیزات جانبی آیفون، به خصوص شارژر وایرلس اپل، برخی از کاربران سراغ نمونه های تقلبی و بی کیفیت می روند که این بزرگترین اشتباه آن هاست. شاید با خرید یک پاور بانک ارزان قیمت، مقداری از پول خود را پس انداز کنید اما مطمئن باشید که در آینده باید چندین برابر این پول را برای خرج عوارض استفاده از پاور بانک تقلبی کنار بگذارید. پس فکر خرید پاور بانک ارزان و بی کیفیت را از سرتان بیرون کنید.

اولین مسئله ای که باید در ذهنتان داشته باشید، این است که باتری گوشی های آیفون حساس است و هرگونه حالت غیر طبیعی به خصوص استفاده از شارژر فندکی بی کیفیت به سادگی به آن آسیب وارد می کند. فرقی ندارد که به دنبال یک پاور بانک، شارژر فندکی، کابل شارژ یا هر چیز دیگری باشید! به طور کل هر وسیله ای که با باتری گوشی های آیفون در ارتباط است و قصد خرید آن را دارید، باید استاندارد های لازم را داشته باشد.

دومین نکته: با توجه به ظرفیت گوشیتان، یک پاور بانک خوب انتخاب کنید

با توجه به ظرفیت مختلف انواع باتری های آیفون باید پاوربانکی تهیه کنید که پاسخگوی نیاز باتری آیفون باشد. به طور مثال ظرفیت باتری آیفون 7، حدودا 1960 میلی آمپر است پس برای یکبار شارژ کردن 0 تا 100 این گوشی باید یک پاور بانک با حداقل ظرفیت 2 هزار میلی آمپر تهیه کنید.

در صورتی که ظرفیت باتری آیفون ایکس اس مکس 3174 میلی آمپر است و یک پاور بانک با ظرفیت 2 هزار میلی آمپر نمی تواند باتری این گوشی را به صورت کامل پر کند. بهترین پیشنهاد این است که یک پاوربانک با ظرفیت نه چندان کم و نه چندان زیاد تهیه کنید تا حداقل امکان 2 بار شارژ گوشی آیفون برایتان فراهم شود. در ادامه به بررسی 3 پاوربانک خوب برای آیفون خواهیم پرداخت.

چطور بهترین پاور بانک برای آیفون را پیدا کنیم؟

1-   پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری Aukey – مناسب برای همه گوشی های آیفون

ظرفیت این پاوربانک که مهم ترین نکته مثبت آن محسوب می شود، پاسخگوی نیاز تمام مدل های آیفون است و می توانید چندین بار گوشی آیفون خود را با آن شارژ کنید. این پاور بانک از شارژ سریع 3.0  کوالکام و همچنین میزان انتقال 18 وات پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های مثبت این پاور بانک این است که بدون نگرانی در مورد ولتاژ خروجی، می توانید با استفاده از حالت شارژ کم، هدفون ها و انواع گجت های خود را نیز شارژ کنید. پاور بانک ده هزار میلی آمپری Aukey دارای دو پورت USB-A و USB-C است.

2-   پاور بانک انکر برای گوشی های آیفون و اندروید – Anker A1215 Powercore 13000mAh

این پاور بانک یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که در کنار گوشی آیفون، یک گوشی اندروید نیز دارند یا برای شارژ کردن گجت های هوشمند خود نیاز به یک پاور بانک دارند. به صورت کلی انکر یکی از بهترین برندهایی است که پاور بانک های قدرتمندی را عرضه کرده است.

حال با توجه به ظرفیت باتری گوشیتان یا تعداد گجت هایتان باید برای ظرفیت پاور بانک تصمیم بگیرید که کدام یک از محصولات انکر را انتخاب کنید. اما پاور بانک انکر با ظرفیت 13000 برای سه تا چهار بار شارژ کردن کامل اکثر گوشی های آیفون، گزینه ی خوبی است.

این پاور بانک از فناوری ‌های پاور آی‌کیو (Power IQ) و ولتاژ بوست (Voltage Boost) استفاده می کند و دارای دو درگاه خروجی با ولتاژ 3 آمپر است. همچنین وزن این پاور بانک 240 گرم است که نسبت به دیگر پاوربانک های انکر سبک تر است.

چطور بهترین پاور بانک برای آیفون را پیدا کنیم؟

3-   پاور بانک Omars با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای گوشی های آیفون

قطعا یکی از بهترین پاور بانک هایی که می توانید برای گوشی های آیفون تهیه کنید، پاور بانک برند Omars است. تنها ایراد این پاور بانک، قیمت بالای آن است که شاید شما را از خرید منصرف کند. بهترین ویژگی مثبت این پاور بانک نیز دارا بودن یک صفحه نمایش دیجیتال است که میزان شارژ باقی مانده پاور بانک را نشان می دهد.

به واسطه مشاهده میزان شارژ باقی مانده پاور بانک می توانید برای شارژ کردن یا نکردن گجتتان تصمیم بگیرید. هر چند که این نمایش میزان شارژ در پاور بانک های دیگر با چراغ های ال ای دی بسیار کوچک نشان داده می شود. این پاور بانک از هر سه پورت USB-C، USB-A و Micro USB پشتیبانی می کند.

سخن آخر:

در این مقاله به معرفی و بررسی 3 پاوربانک محبوب و مناسب برای گوشی های هوشمند آیفون پرداختیم که هر یک می توانند بهترین انتخاب باشند اما در صورتی که شما هم از یک پاور بانک دیگر برای شارژ کردن دستگاه های اپل استفاده می کنید، نظرات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار