کد خبر: 994827
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان اردبیل:
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان اردبیل گفت: اولین آزمایشگاه ویرولوژی یا ویروس‌شناسی به منظور تشخیص مبتلایان به کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قدرت اخوان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت و درمان شامگاه دوشنبه نتایج چند نمونه مثبت از کارهای انجام شده در اردبیل را تایید و مجوز شروع کار را صادر شد.

وی افزود: ما امروز موفق به انجام 5 تست از نمونه‌های بیماران کرونایی شدیم و از امروز این بررسی‌ها به 25 تست تشخیصی در مراحل اولیه پروژه خواهد رسید.

اخوان اکبری تصریح کرد: این اقدامات در تشخیص قطعی بیماران کرونایی و کاهش زمان بستری موارد منفی و استفاده از ظرفیت حداکثری تخت‌های استان کمک حال‌مان خواهد بود ضمن اینکه نیاز به ارسال نمونه‌ها به تهران و تبریز هم برطرف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ضمن تبریک به هم‌استانی‌ها به‌خاطر این موفقیت از همه دلسوزان امر بهداشت و سلامت، اصحاب قلم و رسانه، خبرنگاران، کانال‌ها و گروه‌های مجازی، اشخاص حقیقی و حقوقی که پیگیر بودند تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر