کد خبر: 993580
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأکید بر اینکه باید مصرف را مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: مصرف روز گذشته تهران ۳ میلیون و ۳۲۲ هزار متر مکعب بوده که با اول تیرماه که زمان پیک مصرف است، برابری می‌کند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:  محمدرضا احمدنسب در گفتگو با «ایلنا» درباره افت فشار یا قطعی آب در برخی مناطق تهران اظهار داشت: یکی از راه‌های پیشگیری از کرونا شست و شوی دست عنوان شده‌است و همین مسئله باعث شده آمار مصرف آب بالا برود و ما با چالش مواجه شویم.

وی درباره قطعی در برخی مناطق حاشیه‌ای مثل حصارک و بهارستان گفت: در این مناطق اکثر منازل ویلایی است و هنوز فرهنگ شست و شوی فرش رایج و این باعث قطعی شده‌است.

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه ما کمبودی در تأمین آب نداریم، افزود: وقتی برداشت بیش از حد باشد، به شبکه فشار وارد می‌شود. وی یادآور شد: البته ما منکر قطعی موردی که بر اثر شکستگی لوله یا حوادث اینچنینی ایجاد می‌شود نیستیم که البته این موارد برطرف می‌شود. احمدنسب با تأکید بر اینکه باید مصرف را مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: مصرف روز شنبه تهران ۳ میلیون و ۳۲۲ هزار متر مکعب بوده که با اول تیرماه که زمان پیک مصرف است، برابری می‌کند. وی همچنین گفت: میزان مصرف روز گذشته نیز ۱۴ تا ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته‌است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار