کد خبر: 992444
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۵
زن جوانی به طرز مرموزی از ساختمان نیمه کاره‌ای به پایین سقوط کرد و جان باخت، مأموران پلیس، نگهبان ساختمان در حال ساخت را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کردند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۲:۳۰ بامداد روز شنبه سوم اسفند ماه قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۳۷ نصر از مرگ مشکوک زن جوانی براثر سقوط از ارتفاع با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که خانه ویلایی بود با جسد زن ناشناسی روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت از پشت‌بام ساختمان ۷‌طبقه در حال ساختی به داخل این خانه ویلایی سقوط کرده است.

نخستین بررسی‌ها نشان داد نگهبان ساختمان در حال ساخت پسر جوان افغانی است که هنگام حادثه داخل ساختمان ۷‌طبقه حضور داشته است. بنابراین مأموران پلیس برای تحقیقات و بررسی موضوع وارد ساختمان درحال ساخت شدند و از نگهبان آنجا تحقیق کردند. پسر افغان در ادعایی گفت: من داخل اتاق نگهبانی‌ام بودم که زنگ ساختمان نواخته شد. وقتی در را باز کردم مرد ناشناس گفت که زنی از پشت‌بام ساختمان به داخل خانه بغلی سقوط کرده‌است.

پس از این از روی دیوار بالا رفتم و با جسد این زن روبه‌رو شدم و بعد هم همسایه‌ها متوجه حادثه شدند و موضوع را به مأموران پلیس خبر دادند. مأموران پلیس در ادامه بررسی‌ها در زیر‌زمین ساختمان نیمه کاره وسایل استعمال مواد مخدر شیشه و لنگ کفش و کیف زن ناشناس را کشف کردند. بنابراین مأموران احتمال دادند این زن در حادثه جنایی از سوی نگهبان ساختمان به قتل رسیده باشد و به همین خاطر پسر افغان را بازداشت کردند.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای شناسایی هویت و مشخص شدن علت اصلی مرگ، متهم برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه به دستور قاضی ساسان غلامی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار