کد خبر: 992382
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در مراسم رونمایی از طرح رهگیری سیگارت گفت: این طرح برای موفقیت نیازمند است که حلقه‌های بعدی آن در حوزه توزیع و عرضه هم کامل شود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سیاوش افضلی امروز در مراسم رونمایی از طرح رهگیری سیگارت گفت: این طرح برای موفقیت نیازمند است که حلقه‌های بعدی آن در حوزه توزیع و عرضه هم کامل شود.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: ما در کشور تجربه بسیار موفقی در بحث مبارزه با قاچاق سیگار در دهه ۸۰ داشتیم و علت موفقیت آن شناخت معضل و نوع مبارزه بود.

وی اظهار داشت: طرح مبارزه با قاچاق سیگار در سال ۸۱ شروع شد و بر اساس آمار ۷۵ درصد از کالای دخانی در داخل کشور در آن مقطع قاچاق بود.

افضلی گفت: بعد از اجرای طرح با هماهنگی بین وزارت صنایع و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در بازه زمانی ۲۰ ماهه و بر اساس اعلام رئیس وقت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مدیریت دولت در بازار دخانیات به ۸۵ درصد رسید و بر این اساس قاچاق سیگار به ۱۵ درصد کاهش یافت.

وی با بیان اینکه امروز هم با رونمایی از طرح رهگیری سیگارت اتفاق خوبی افتاده است، گفت: بر این اساس شرکت دخانیات آمادگی خود را اعلام می‌کند تا برای پیشبرد این طرح هر گونه همکاری را داشته باشد تا تجربه موفق طرح مبارزه با قاچاق سیگار در سال ۸۰ تکرار شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار