کد خبر: 987795
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان:
دکتر عبدالرضا مرادی گفت :اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برنامه های متعددی در راستای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک می بیندوبه برکت خون شهدای مقاومت، مراسم های دهه فجر امسال باشکوه تر و متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد کرد .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ نشست شورای فرهنگی با موضوع گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست دکتر عبدالرضا مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع و با حضور سایر اعضاء برگزار گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اظهار داشت : تنها چند روز به شروع دهه فجر باقی مانده است و نمی توان عطش یادآوری وقایع آن روزگاران را, بدون بازگفتن خاطرات آن روزها برطرف کرد مقام معظم رهبری درباره دهه فجر می فرمایند:

دکتر عبدالرضا مرادی  بیان نمود :دهه فجر ، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی اذعان داشت : در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمارمی رود. تا قبل از انقلاب اسلامی، در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعیت » بود، و پادشاهان احساس می کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران به وجودآوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام، مردم و استعمارگران به کار گرفتند. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود.

وی ابراز داشت : این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح، باید با طراوت و تازه کرد. در مذهب ما، احساسات، گریه و شادی، حب و بغض و عشق و نفرت جایگاه والایی دارد.

دکتر مرادی تصریح کرد : از این رو جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید کلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ارائه دستور کار جلسه با تاکید بر برنامه ریزی هرچه بهتر برگزاری دهه مبارک فجر امسال، گفت : با توجه به شرایط موجود و فشارهای سیاسی و اقتصادی که غرب بر علیه ایران براه انداخته است چگونگی برگزاری مراسم های مختلف در این دهه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی به چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: به برکت خون شهدای راه مقاومت، مراسم های دهه فجر امسال باشکوه تر و متفاوت تر از سال های  گذشته برگزار خواهد شد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین کیانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان گزارشی از جلسه برگزار شده گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق روستایی و عشایری با محوریت سازمان جهاد کشاورزی استان ارائه نمود و از نقش پررنگ دامپزشکی در خدمات رسانی به قشر زحمتکش و پرتلاش دامداران گفت :در طی این چهل سال دستاوردها و برکات بسیار زیادی از انقلاب برای کشور ما حاصل شده که باید قدر بدانیم و همه ما در قبال حمایت از انقلاب و ارزش های آن می بایست تلاش نماییم.

شایان ذکر است اجرای مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده های آنان، حضور کارشناسان شبکه های دامپزشکی و اجرای عملیات رایگان واکسیناسیون در روستای منتخب همزمان با دهه فجر، برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در شهرستان های موردنیاز، برگزاری جشن انقلاب، عطرافشانی گلزار مطهرشهدا از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در راستای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار