کد خبر: 987638
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
در پیام به ملت ایران تأکید شد
خانواده سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در پیامی خطاب به ملت ایران، از اطلاع‌رسانی اخبار خانواده این سردار سرافراز صرفاً از طریق رسانه ملی و روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر دادند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی انتشار اخبار جعلی و نسبت دادن برخی موارد نادرست به اعضای خانواده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی، خانواده این سردار دلاور اسلام در پیامی خطاب به ملت ایران، از اطلاع‌رسانی اخبار مربوط به این خانواده از طریق رسانه ملی و یا روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر دادند.

در پیام خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی خطاب به ملت ایران آمده است: با قدردانی و سپاس از الطاف و ابراز محبت‌های بی‌دریغ و وصف‌ناپذیر شما مردم فهیم، مؤمن، انقلابی و قدرشناس، پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، برخی اخبار کذب و جعلی و اظهارنظر‌های نادرست به اعضای خانواده آن شهید عزیز نسبت داده شده است.

این پیام می‌افزاید: با توجه به شرایط جاری و پیش روی کشور و احتمال تکرار و افزایش اقدامات مشابه، به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های محتمل، به استحضار می‌رساند هرگونه اخبار مربوط به این خانواده صرفاً از طریق رسانه ملی و یا روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر و به آگاهی عموم رسانده خواهد شد. در پیام خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان شد: همواره محتاج دعای خیر امام و امت اسلامی هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار