کد خبر: 985873
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
۹ عضو یک شبکه سرقت که عصر‌ها با دستبرد به خانه‌های شهروندان در تهران پول میلیاردی به جیب زده‌بودند یک به یک بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، این پرونده از مدتی قبل و همزمان با طرح شکایت‌های مشابه سرقت منازل در سرکلانتری‌های سوم، چهارم و ششم تهران در دستور کار کارآگاهان اداره‌هفدهم پلیس‌آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات پلیس بعد از بررسی دوربین‌های مداربسته و بررسی شکایت‌های مطرح شده نشان داد که سارقان با خودرو‌های ساینا، پژو و پراید در محل‌های سرقت حاضر می‌شوند. در جریان بررسی‌های بعدی بود که مالک خودرو‌ها که دو مجرم سابقه‌دار به نام‌های جمال و ندیم بودند شناسایی شدند و تحت تعقیب قرار گرفتند. در تحقیقات بعدی مشخص شد که یکی از سارقان مشغول آرایشگری و دیگری هم مسافرکشی می‌کند و با همدستی اعضای باند خود عصر‌ها به خانه‌های شهروندان دستبرد می‌زنند. کارآگاهان پلیس سرانجام موفق شدند، پاتوق‌های متهمان در شهریار، کرج و میدان امام حسین شناسایی و در جریان عملیات همزمان آن‌ها را بازداشت کنند.

جمال به عنوان سردسته باند گفت: ما همگی همشهری هستیم و از مدتی قبل بود که من این باند را راه‌اندازی کردم. بعد از تشکیل باند چند نوبت در هفته عصر‌ها جمع می‌شدیم و با خودرو‌های من و ندیم خانه‌هایی را که از قبل شناسایی کرده‌بودیم، سرقت می‌کردیم.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: ارزش مالی پرونده ۲ میلیارد تومان است و تحقیقات از متهمان در اداره هفدهم پلیس آگاهی در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار