کد خبر: 982667
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
این روز‌ها موسسه‌های قالیشویی خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهند؛ در این مقاله می‌خواهیم به معرفی خدمات ارائه شده توسط این موسسه‌ها بپردازیم.
آشنایی با انواع خدمات موسسه‌های قالیشویی
 
شستشوی فرش و قالی در گذشته در حیاط خانه‌ها و گاهی بام‌ها انجام می‌شد. فراوانی و ارزان بودن آبونمان مصرف آب، داشتن فضای مناسب برای قالیشویی و وقت و فرصت بیشتر اعضای خانواده، همگی دلایلی بر انجام شخصی این کار بود. اما این روزها، حتی اگر فرصت کافی داشته باشید؛ هزینه‌های آب مصرفی و کمبود فضای مناسب برای شستشوی فرش‌ها، باعث شده است که استفاده از خدمات قالیشویی به خصوص در شهر‌های بزرگ مثل تهران، به‌صرفه و حتی تنها انتخاب باشد.

در این میان کارخانه‌های قالیشویی با توجه به نیاز مشتریان به ارائه خدمات متنوع‌تری پرداختند. خدماتی که پکیج آن‌ها را برای ارائه به مشتری کامل کرده و از سویی باعث رضایت بیشتر مشتری می‌شود. در ادامه این مقاله به بررسی انواع خدمات قالیشویی در تهران می‌پردازیم.
 

شستشوی فرش و قالی


هنوز هم اصلی‌ترین خدمت این موسسات فرش شویی است. البته با پیشرفت وسایل، ابزار‌ها و شوینده‌ها، کیفیت شستشو و روش‌های شستشو بسیار تغییر کرده است. همچنین در کنار شستشوی فرش، خدمات مرتبط با فرش و قالی، از جمله لکه بری، رنگ بری، رفوگری و ترمیم فرش‌های دستباف نیز، از جمله خدماتی است که در قالیشویی‌های حرفه‌ای ارائه می‌شود.

یک موسسه حرفه‌ای در این زمینه، فرش شما را لول شده برده، شسته، خشک کرده و به صورت لول و بسته بندی شده، در موعد متعهد شده تحویل می‌دهد.
 

شستشوی مبل و موکت


دومین خدمتی که معمولا موسسات قالیشویی ارائه می‌دهند؛ مبل شویی و شستشوی موکت است. رویه پارچه‌ای مبلمان به مرور دچار آلودگی می‌شود؛ و شستن آن به روش‌های معمول قابل انجام نیست. اگر قبلا امتحان کرده باشید؛ شستشو به کمک مواد شوینده و فرچه و دستمال، فقط باعث چرک مرده شدن مبل شما خواهد شد؛ بنابراین تقریبا انجام این کار به صورت شخصی ممکن نیست.

موسسات قالیشویی به کمک تجهیزات مناسب، از جمله دستگاه‌های مکش و جاروبرقی‌های صنعتی، به راحتی رویه مبلمان شما را در محل و بدون جداکردن آن شستشو داده، آب‌کشی کرده و تمیز و پاکیزه تحویل می‌دهند. این روش کمک می‌کند مبلمان شما در محل و در کمتر از یک ساعت شسته شده و تقریبا دو ساعت بعد از شستشو آماده استفاده دوباره باشد.

در این روش ابتدا رویه مبلمان به کمک مواد شوینده، فرچه با زبری استاندارد و دستگاه شستشو، شسته شده، سپس به کمک دستگاه مکش، آب آن کشیده شده و اجازه نفوذ آب به لایه‌های زیرین رویه مبل داده نمی‌شود.

موکت‌ها نیز معمولا امکان جابجایی کمی دارند. این موضوع درباره موکت‌هایی که به کف چسبیده‌اند و یا برای فضا‌های خاص مثل پله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، بیشتر صدق می‌کند. به همین دلیل موکت‌ها نیز از جمله مواردی هستند که به کمک روش گفته شده و در محل شما قابل شستشو خواهد بود.

در نهایت روش خشک‌شویی برای شستشوی خوش‌خواب نیز موثر است؛ و بعضی از موسسه‌های قالیشویی در تهران، این خدمت را نیز به شما ارائه می‌دهند.

در پایان فراموش نکنید که ماه‌های باقی مانده تا سال نو، فرصتی مناسب برای شستشوی موارد گفته شده است. هرچه به روز‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم؛ حجم سایر کار‌ها بالاتر رفته، قالیشویی‌ها نیز با حجم سفارشات بیشتری روبرو می‌شوند؛ بنابراین معمولا روز‌های زمستان، بهترین فرصت برای استفاده از خدمات آن‌ها با کیفیت بالا، قیمت مناسب و سرعت بالا است.

قالیشویی عابدینی به عنوان معتبرترین قالیشویی تهران، آماده ارائه متنوع‌ترین خدمات، با کیفیت مناسب و تعرفه اتحادیه، به شهروندان گرامی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار