کد خبر: 982396
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: در سال ۹۹ بودجه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌کنیم، ۵۰۰ هزار فقره وام بدون بهره به نیازمندان پرداخت کنیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مجید باجلان، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت درباره تسهیلاتی که به مددجویان کمیته امداد بدون سود و بهره داده می‌شود، گفت: امسال ۲ هزار میلیارد تومان مصوب سالانه توزیع تسهیلات بین مددجویان کمیته امداد بوده است که تا آبان هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان در ۲۹۰ هزار فقره وام به مددجویان پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: وام‌های قرض‌الحسنه در قالب کارگشایی، ودیعه مسکن، تأمین ساختمان‌های مددجویی، دانشجویی، ازدواج، توان‌افزایی و دیگر موارد است که از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کنیم.

باجلان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در سال ۹۹ بودجه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش یابد و ۵۰۰ هزار فقره وام به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد پرداخت شود.

وی اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از طرح‌های اشتغالزایی حمایت می‌کند و در صورتی که چند نفر از مددجویان کمیته امداد در یک کارگاه مشغول به کار شوند و فرآیند اشتغال آن‌ها ثابت باشد تا ۳۰۰ میلیون تومان وام به آن کارگاه پرداخت می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار