کد خبر: 982053
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰
در حالی که صداوسیما سال گذشته و در جریان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تولید و ساخت مستند‌ها و برنامه‌هایی در شأن این ایام عملکرد مطلوبی از خود نشان نداد و از بی‌بی‌سی فارسی و من‌و‌تو تاحدودی عقب ماند، اما معاون سیما روز گذشته وعده داد امسال برنامه‌های متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است.
فرزین ماندگار
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سال گذشته و همزمان با چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی بی‌بی‌سی فارسی و من‌و‌تو مستند‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای را علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند و انتظار می‌رفت صداوسیما نیز در چله انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته و آثاری درخور و شایسته برای نسل جوان روی آنتن ببرد ولی این اتفاق آنطور که انتظار می‌رفت رقم نخورد، با این حال مرتضی میرباقری عنوان کرده که این سازمان امسال برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. باید منتظر بمانیم تا صداوسیما از برنامه‌های وعده‌داده‌شده‌ای که قرار است در این ایام روی آنتن ببرد رونمایی کند تا بتوان درباره عیار آن نظر داد.

معاون سیما در نشست محتوایی دهه فجر ۹۸ که با حضور مدیران و برنامه‌سازان این معاونت برگزار شد، گفت: گفتمان‌های محوری سیما برای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال تأکید بر استقلال، اقتدار، تبدیل شدن ایران به قدرت منطقه‌ای و امید و حرکت به سوی آینده‌ای روشن است.

میرباقری افزود: با توجه به تجربه ارزشمند رسانه ملی، داشتن نیروی انسانی ماهر و با‌تجربه برنامه‌ساز و همچنین آرشیو غنی، معاونت سیما برای دهه فجر امسال و روایت روز‌های پرشور انقلاب و یادآوری حماسه‌سازی‌های مردم از قاب رسانه ملی، برنامه‌های شاخصی را در نظر گرفته است.

میرباقری با اشاره به اینکه رسانه ملی همواره در بیان واقعی رویداد‌ها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند، افزود: با توجه به اینکه به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم، رسانه ملی همچون سال‌های گذشته عزم و اراده خود را برای تهیه و تولید برنامه‌هایی با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی، ابعاد مختلف این حماسه مردمی، نقش روحانیت و مردم و... برای ایام دهه فجر در نظر گرفته است. وی با بیان اینکه شماری از جمعیت جوان کشورمان از اخبار وقایع انقلاب اسلامی کم‌اطلاع هستند و بخش اندکی هم از اتفاقات آن روز‌ها مطلبی را به یاد ندارند، تصریح کرد: این وظیفه رسانه است که با هنرمندی، درایت و هوشمندی حماسه باشکوه ملت ایران را زنده نگه دارد و شجاعت و اتحاد مردم را در سرنگونی رژیم وابسته پهلوی روایت کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار