کد خبر: 980958
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
رئیس هیئت ووشوی ناجا در آیین رو نمایی از لباس جدید این تیم در جمع اعضا تیم ووشوی پاس بیان داشت: اخلاق را همواره چاشنی ورزش قرار دهید و در کنار ورزش، اخلاق و رفتار و منش انسانی را حفظ نمایید چرا که ورزشکاران ما باید خود را مقید به رعایت اصول اخلاقی بدانند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سردار "حسین رحیمی" با قدردانی از تلاش‌ها وکسب قهرمانی‌های اعضا تیم ووشوی ناجا، بیان داشت: تلاش کنید که در ورزش هرگز روح جوانمردی و مردانگی را فراموش نکنید و همواره مولای متقیان علی ابن ابیطالب (ع) را الگو خود قرار دهید که در اوج قدرت چگونه درمیدان جنگ مردانه در مقابل دشمنان و کفار مبارزه می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم ووشوی ناجا با کسب مقام‌های برتر در مسابقات مختلف نشان داده است که از پشتکار، تلاش و همت بالایی برخوردار می‌باشد، عنوان داشت: مطمئن باشید که با حمیت و همدلی خواهید توانست همیشه در اوج درخشش و افتخار مقام‌های برتر کشوری را تصاحب نمایید.
رئیس هیئت ووشوی ناجا اظهار داشت: فراموش نکنید که شان و جایگاه پهلوانی مرتبه اش به مراتب برتر و والاتر از قهرمانی است، چراکه پهلوانی از مردانگی، گذشت، ایثار و جوانمردی نشات می‌گیرد و از این رو این مهم از وجهه اجتماعی بالاتری برخوردار می‌باشد، چراکه مردم برای پهلوانان خود ارزش والایی برخوردار هستد.
وی با تاکید براینکه اخلاق را همواره چاشنی ورزش قرار دهید، گفت: باید در کنار ورزش، اخلاق و رفتار و منش انسانی وجود داشته باشد و ورزشکاران ما باید خود را مقید به رعایت اصول اخلاقی بدانند.
سرهنگ رسول احمدی دبیر هیئت ووشوی ناجا در این جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار رحیمی رئیس هیئت ووشوی ناجا، بیان داشت: این هیئت از فروردین ماه سال جاری اردو‌های آماده سازی این تیم برای حضور مقتدرانه در مسابقات کشوری آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه تیم ووشوی ناجا در مرداد ماه سال جاری در مسابقات کشوری ووشو که به میزبانی استان قزوین برگزار شد با کسب ۵ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۳ مدال برنز موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد، عنوان داشت: با تلاش‌های مجاهدانه اعضا هیئت ووشو و کادر فنی تیم ووشوی ناجا در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو که در آبان ماه امسال در استان البرز برگزار شد، با کسب ۷ مدال رنگارنگ موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شدیم.
وی افزود: بحمدالله با اهتمام و غیرت و حمیت موجود در مجموعه تیم ووشو ناجا در سال جاری موفق شده ایم تعداد ۲۰ نفر ورزشکار را در اوزان مختلف به تیم ملی ووشوی کشور معرفی کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار