کد خبر: 966483
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
کردن مرد بنا به رد پای مرد جوانی رسیدند که به ترکیه مسافرت کرده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چندی قبل پسر جوانی به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی پدرمیانسالش خبر داد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: پدرم طالب نام دارد و بنا است. او مدتی است در پروژه‌ای ساختمانی درحال ساختی در شمال تهران مشغول به کار است. امروز صبح او مثل همیشه از خانه‌مان که در حوالی یکی از خیابان‌های شرقی تهران است با خودروی ال‌نودش خارج شد تا به محل کارش برود. ساعتی بعد مادرم برای انجام کاری با او تماس گرفت، اما تلفن همراه پدرم خاموش بود. پس از این مادرم مرا در جریان موضوع قرار داد و من هم به محل کارش رفتم که همکارانش گفتند پدرم امروز به محل کارش نرفته است. پس از این نگرانش شدیم و به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سر زدیم و حتی با دوستان و بستگان هم تماس گرفتیم، اما هیچ خبری از پدرمان پیدا نکردیم و الان به اداره پلیس آمدیم تا کمک کنید پدرمان را پیدا کنیم.

با اعلام این شکایت پرونده به دستور قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره‌۱۱ پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران دریافتند مرد ناشناسی با شماره تلفن‌های مختلفی با خانواده مرد گمشده تماس می‌گیرد و مدعی می‌شود که طالب را گروگان گرفته است و برای آزادی او باید ۲۰۰‌میلیون تومان پرداخت کنند.

پسر مرد گمشده گفت: یک روز بعد از گم شدن پدرم مردی با خانه ما تماس می‌گیرد و ادعا می‌کند پدرم را ربوده و به کشور افغانستان منتقل کرده است. مرد ناشناس در این چند باری که با خانه ما تماس گرفته است تهدید می‌کند موضوع را به پلیس خبر ندهیم وگرنه اتفاق بدی برای پدرم می‌افتد. او برای آزادی پدرم درخواست ۲۰۰ میلیون تومان پول کرد و قرار شد نحوه تحویل پول را به ما خبر دهد.

در ادامه مأموران تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند، اما هیچ ردی از آدم‌ربا یا آدم‌ربایان پیدا نکردند، تا اینکه چند روز بعد از حادثه موفق شدند خودروی طالب را که در حوالی تهران رها شده بود، کشف کنند. مأموران در بررسی‌های داخل خودرو با لکه‌های خونی روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت مرد گمشده در حادثه‌ای به قتل رسیده‌است.

در چنین شرایطی مأموران تحقیقات خود را روی شماره تلفن‌های تماس گرفته شده با خانواده مرد گمشده متمرکز کردند و در نهایت مالک یکی از شماره‌ها را شناسایی کردند. بررسی‌ها نشان خط تلفن مورد‌نظر متعلق به مرد جوانی به نام شایان است. پس از این مأموران شایان را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب قرار دادند، اما دریافتند، وی پس از حادثه همراه همسرش به کشور ترکیه رفته است.

در حالی که جست‌وجو برای پیدا کردن مرد گمشده ادامه داشت به مأموران خبر رسید که همسر شایان از کشور ترکیه به ایران بازگشته‌است، اما شوهرش همچنان در ترکیه مانده‌است. همسر شایان پس از احضار به اداره پلیس گفت: چند روز قبل برای تفریح همراه شوهرم به کشور ترکیه رفتیم و آنجا شوهرم کاری پیدا کرد و ماند، اما من برای انجام کاری به ایران برگشتم. وی ادامه داد: شماره مورد نظر متعلق به شوهرم است، اما من خبر ندارم که شوهرم این شماره را در اختیار کسی قرار داده است یا به فرد دیگری فروخته‌است. در ادامه تحقیقات، فرضیه دست داشتن شایان در حادثه ناپدید شدن مرد بنا برای مأموران قوت گرفت و بنابراین کارآگاهان از طریق مأموران اینترپل در تلاشند تا شایان را به عنوان مظنون حادثه دستگیر کنند و به ایران بازگردانند تا زوایایی پنهان این حادثه بر ملا شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار