کد خبر: 965592
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی حامی فتنه ۸۸ روز پنج‌شنبه با نوشتن توئیتی مدعی شد که فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار دادستانی کل کشور قرار دارد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: مصطفی تاج‌زاده در توئیتر ادعایی را از قول معاون اول دادستان کل کشور با هشتک «در اینستاگرام می‌مانیم» مطرح کرد: «به گفته معاون اول دادستان کل کشور فیلترینگ شبکه اینستاگرام در دستور کار دادستانی کل کشور قرار دارد. معلوم است که اقدام فوق مانند فیلترینگ تلگرام با شکست فاحش مواجه می‌شود، اما از رئیس جدید قوه قضائیه بعید بود که نیامده به جنگ افکار عمومی برود.»
 
چند ساعت بعد خبرگزاری قوه قضائیه نه تنها اصل خبر را تکذیب کرد، بلکه یادآور شد که دادستان کل کشور در حال حاضر اصلاً معاون اول ندارد! انتظار طبیعی آن بود که مصطفی تاج‌زاده ضمن پاک کردن توئیت دروغی که زده، عذرخواهی کند. این همان مشی اصلاح‌طلبانه‌ای است که جریان اصلاحات همواره مدعی هستند، اما تاج‌زاده با اعتماد به نفسی کذایی توئیت مجددی روی توئیت دروغ خود زد: «مطلع شدم خبرگزاری قوه قضائیه خبر مربوط به فیلترینگ اینستاگرام توسط دادستانی کل کشور را تکذیب کرد. ضمن استقبال از این تکذیبیه، امیدوارم در سال‌های آتی هیچ شبکه ارتباطی در فضای مجازی که مورد استفاده عموم مردم است، توسط دستگاه قضایی فیلتر و مسدود نشود.»
 
استقبال چه محلی از اعراب دارد وقتی خود شما عامل نشر شایعه دروغ بوده‌اید؟! استقبال از اینکه خبرگزاری قوه قضائیه گفته شما دروغ گفته‌اید؟! استقبال از اینکه حتی نمی‌دانید از قول کدام مقام مسئول اقدام به نشر خبر می‌کنید؟! نکته مهم آنکه تاج‌زاده از حذف توئیت دروغ خود پرهیز کرده و آن توئیت همچنان از صفحه اصلی او بازنشر می‌شود و افراد بیشتری آن را می‌بینند، بی آنکه همزمان توئیت تکذیب را ببینند.
 
تاج‌زاده همانی است که ۱۰ سال است بر تقلب در انتخابات ۸۸ اصرار دارد و همزمان در جمعی خصوصی بر امکان پذیر نبودن تقلب در انتخابات ایران گفت، بی آنکه حاضر باشد بر دروغ بودن ادعایش در مورد تقلب اذعان کند یا آن حرف دروغ را پس بگیرد؛ همچون همین الان که به استقبال تکذیبیه علیه خود می‌رود، اما حاضر نیست دروغش را حذف کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Canada
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
1
1
خداوکیلی شما هر روز نظرات همفکران خود را در مخالفت با شبکه های اجتماعی آنهم از تریبون‌های مختلف نمشنوید !؟و آیا شما طرفدار فیلترینگ نیستید !؟با خود و خدای خود روراست باشید و اگر بعضی از حرف‌ها را به مصلحت خود نمیدانید منکر حقیقت هم نشوید.
راستی دادگاه آقای محمدرضا خاتمی قضیه فتنه را روشن نکرد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار