کد خبر: 961107
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
عضو هیئت‌مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام بیش از ۸۶ هزار و ۵۰۰ زائر ایرانی به خانه خدا از طریق ۱۹ فرودگاه کشور خبر داد.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: به گزارش روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری گفت: به امید خدا پرواز زائران خانه خدا به طور رسمی از امروز ۱۷ تیر از فرودگاه‎های امام خمینی (ره)، اهواز، یزد و زنجان آغاز می‎شود و در کل بیش از ۸۶ هزار و ۵۰۰ هموطن ایرانی از طریق ۱۹ فرودگاه به این سفر معنوی رهسپار می‎شوند.
وی با اشاره به اینکه امسال تنها هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عملیات رفت و برگشت زائران خانه خدا را انجام خواهد داد، گفت: این پرواز‌ها از ۱۹ فرودگاه شامل ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، امام خمینی (تهران)، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهد، همدان و یزد به مقصد فرودگاه‎های جده و مدینه انجام می‎شود. وی با بیان اینکه پرتال‎های شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و همه فرودگاه‎ها، اطلاعات مربوط به کاروان‎ها و پرواز‌های حج را برای آگاهی مردم منتشر خواهند کرد، گفت: عملیات اعزام زائران از ۱۷ تیر تا ۱۴ مرداد به مدت ۲۹ روز و عملیات بازگشت نیز ۲۶ مرداد تا ۱۳ شهریور طی ۱۹ روز انجام می‎شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار