کد خبر: 954288
تعداد نظرات: ۶۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
جشنواره کن ۲۰۱۹ قرار است کارش را با اهدای جایزه نخل طلای افتخاری به آلن دلون آغاز کند، این درحالی است که همجنس‌باز‌ها و فمنیست‌ها مخالف این هستند و تا به حال جشنواره کن توانسته مقابل آن‌ها مقاومت کند.
جواد محرمی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: اینکه یک گروه اقلیت در جامعه فرانسه تا این حد نفوذ داشته باشد که بتواند درباره جایزه دادن به یکی از مهم‌ترین سینماگران این کشور فشار بیاورد موضوع عجیبی است؛ واقعیتی تلخ که از قدرتمند شدن روزافزون گروه‌های همجنس‌باز در جوامع غربی حکایت دارد.

آزادی بیانی که آلن دلون را هم محدود می‌کند!
آلن دلون در تاریخ سینمای فرانسه آنقدر نامدار و محبوب است که جشنواره کن قصد کند در آخرین سال‌های عمر این هنرمند به او جایزه‌ای افتخاری بدهد، اما اینکه همجنس‌باز‌ها در جوامع غربی آنقدر گستاخ شده‌اند که حتی ابراز عقیده مخالفان و آزادی بیان را که ظاهراً باید جزو حقوق اساسی فرانسه باشد نیز برنمی‌تابند در نوع خود قابل تأمل است. از سویی دیگر ضریب دادن واکنش این گروه‌ها از سوی رسانه‌های غربی مسئله‌ای حیرت‌انگیز است. همجنس‌باز‌ها و حامیان آن‌ها که معلوم است در نوع خود دیکتاتور‌های عجیب و غریبی هم هستند تا این حد نفوذ دارند که هر واکنشی از سوی آن‌ها به هر چیزی در رسانه‌های غربی با ضریب بالا بازتاب پیدا می‌کند. آیا علیه آن‌ها هم یک هولوکاست انجام شده و حالا باید از همه کس و همه چیز طلبکار باشند، البته این شاید از یک منظر خیلی عجیب هم به نظر نیاید، چون فرانسه هویت منحرف آن‌ها را به رسمیت شناخته و فعالیت ایشان را قانونی اعلام کرده است و از آن زمان به بعد آن‌ها حق خود می‌دانند که دهان هر شخصی را که مخالف آن‌ها سخنی بگوید ببندند.

زورآزمایی با همجنس‌باز‌ها
جالب است که بزرگ‌ترین حامی همجنس‌باز‌ها نیز صهیونیست‌ها هستند و جشنواره کن زیر نفوذ گروه‌های پرقدرت صهیونیست‌ها بوده است، اما این بار به نظر می‌رسد زور آلن دلون به واسطه محبوبیتی که دارد قدری بیشتر از همجنس‌باز‌ها و صهیونیست‌های پرنفوذ فرانسوی باشد. این زور بیشتر هم به خاطر این است که مسئولان جشنواره کن ظاهراً هنوز درباره این مطالبه گروه‌های اقلیت همجنس‌باز به خود جرئت اظهار نظر مقتدرانه نداده‌اند. این برخلاف موضعی است که یکی‌دو ساله اخیر دبیر جشنواره ونیز درباره سهم‌خواهی فمنیست‌ها اتخاذ کرده است و به طور صریح جلوی آن‌ها ایستاده و گفته نمی‌تواند زیر بار سهم‌خواهی مضحک برخی زنان فیلمساز و فمنیست‌ها برای بیشتر کردن سهم زنان برود چراکه فیلمسازی چیزی نیست که بشود برای آن مثلاً سهم ۵۰-۵۰ لحاظ کرد و اساساً نمی‌توان به فیلمسازی نگاه جنسیتی داشت و اینگونه سهم‌خواهی کردن از عدالت به دور است، اما معمولا گوش فمنیست‌ها و دیگر گروه‌های منحرف تحت حمایت صهیونیسم به این حرف‌ها بدهکار نیست.

برگزارکننده‌های محافظه‌کار
اتفاقاتی از این دست نشان می‌دهد که جشنواره‌های فیلم در غرب احتمالاً در بسیاری از مواقع برخلاف میل برگزارکنندگانشان برای گرایش‌های خود تحت فشار گروه‌های صهیونیستی هستند و خیلی وقت‌ها جرئت ابراز نارضایتی از این موضوع را ندارند. سکوت جشنواره فیلم کن در مقابل سروصدا‌های همجنس‌باز‌ها برای جایزده ندادن به آلن دلون هم در همین راستا قابل تفسیر است. مسئولان جشنواره کن ترجیح می‌دهند بی‌سروصدا جایزه آلن دلون محبوب را بدهند و برای خودشان دردسر ایجاد نکنند. هر چند این جشنواره طی سال‌های اخیر همواره در بخش رقابتی این رویداد به فیلم‌هایی با موضوع همجنس‌بازی امتیاز داده است و همین مسئله باعث شده تا برخی فیلمسازان در اقصی نقاط جهان برای دیده شدن آثارشان موضوعاتی از این دست را دستمایه کار خود کنند.

مخالفت دلون با خانواده‌های غیرمتعارف
ظاهراً گناه آلن دلون این بوده که پیش‌تر نظراتی مطرح کرده و سرپرستی فرزند توسط والدین همجنس را نادرست خوانده بود.
ملیسا سیلورستاین بنیانگذار «زنان و هالیوود» قدردانی از فردی که چنین دیدگاه‌هایی دارد را مایه ناامیدی دانسته و با انتشار یک توئیت گفته است دلون با این موضع‌گیری‌ها خودش را با نژادپرست‌ها و ضدیهودی‌ها در یک صف قرار داده است و کن با اهدای جایزه افتخاری به این بازیگر دارد از همین ارزش‌ها حمایت می‌کند، البته کن هم به این اشاره کرده که او یک بازیگر افسانه‌ای و بخشی از تاریخ کن است، همان طور که این جشنواره از کلینت ایستوود، وودی آلن و آنیس واردا تجلیل کرد. پس از تجلیل از ژان پل بلموندو و ژان پی یر لود طبیعی بود باید از بازیگر بزرگی مثل آلن دلون تجلیل شود، البته مقامات این فستیوال ترجیح دادند هیچ موضع‌گیری‌ای به نفع یا علیه دیدگاه‌های این بازیگر نداشته باشند. دلون ۸۳ساله نیز نظری در مقابل این اعتراض ارائه نکرده است.
آلن دلون بازیگر بیش از ۸۰ فیلم سینمایی بوده و با کارگردان‌های بزرگی، چون آنتونیونی، ویسکونتی، ژان پی یر ملویل و ژان لوک گدار همکاری و با بازیگرانی، چون رومی اشنایدر، ژان گابن، ایو مونتان و لینو ونتورا بازی کرده است. یک سازمان فمنیستی فرانسوی نیز گفته است تجلیل از این بازیگر به معنی ارسال پیام مخالف به زنان و قربانیان خشونت است، البته واقعیت این است که جشنواره کن به مرور در حال عقب‌نشینی مقابل فمنیست‌ها باشد. اهدای جایزه به دلون را نباید ناشی از مقاومت کن دانست. این جشنواره پس از اینکه با انتقاد روبه‌رو شد که چرا فیلم‌های کارگردان‌های زن را کمتر نشان می‌دهد امسال در این زمینه رکورد زده و چهار فیلم از کارگردان‌های زن را در بخش رقابتی جای داده است. با همه این‌ها بسیاری از مجامع و سازمان‌های حامی حقوق زنان اعتراضی به انتخاب آلن دلون برای دریافت این جایزه نکرده‌اند.
آلن دلون ضمن اینکه بار‌ها زندگی مشترک همجنس‌گرایان را نقد کرده، به پذیرش فرزند توسط آن‌ها اعتراض کرده است.
آلن دلون به عنوان یکی از سنت‌های جشنواره فیلم کن، فیلم «آقای کلاین» ساخته جوزف لوزی ساخته ۱۹۷۶ را برای نمایش در این جشنواره انتخاب کرده است. این فیلم درباره فرانسه در دوران جنگ جهانی دوم است. دلون تهیه کننده و از بازیگران فیلم بود. فیلم سال ۱۹۷۶ نامزد دریافت نخل طلای بیست‌ونهمین دوره جشنواره فیلم کن شد، اما موفق به دریافت آن نشد و جایزه به فیلم «راننده تاکسی» رسید. «آقای کلاین» همان سال برنده سه جایزه سزار بابت بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین طراحی پروژه شد. فیلم به وضعیت یهودیان در دولت ویشی می‌پردازد.
نکته اصلی درباره آلن دلون و تقدیر از او این است که بزرگی نام او در فرانسه اجازه نمی‌دهد کن بتواند از اعطای جایزه به او صرف نظر کند و ترجیح این رویداد بر این است که در این یک مورد کوتاه نیاید چراکه طرفداران فرانسوی دلون هنوز در فرانسه به نسبت همجنس‌باز‌ها از اعتباری سنتی و سینمایی بهره می‌برند.
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۲
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
7
23
زنده باد الن دلن زنده بادمردغیرتمندوشریف
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
الن دلن ی انسان عجیب واسطوره ایه غیور ومردشهامت ودلاوریه
کیا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
جالبه به اقای الن دلون.مل گیبسون وچند تای دیگه از بازیگرا چون شریف وخدایی اندوبا عمل کثیف همجنسبازی مخالفت کردن برچسب زن ستیز میزنن در صورتیکه اینا دقیقا مردای خوش اخلاقی هستن بعد هم زندگی شخصیشونو میان بهونه میکنن
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
الن دلون عشقه به شدت از این دنیای یی که به سمت فساد وخشونت میره انتقاد کرده وگفته انزوا تو ی همچین دنیایی بهتره.انزواشم معنوییه درزدددددددددددددددددددد
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
6
22
الن دلون الکی نیست که اسطوره وبت شرافت .معصومیت .مردونگی وپاکیه خیلی حرف که تو ی همچیین کشورایی بااعمال شیطانی مثل همجنسگرایی باشهامت مخالفت کنی .زنده باددددددددد*****الن دلن
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
7
15
این گروهای فمنیستی که عامل فسادوطلاق زن ومردشدن بایدحسابی مجازات بشن نه اینکه حمایت .زنده بادالن دلن شریف وهمیشه مرد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
5
13
حق تقدیروقدردانی ازالن دلون خیلی پیشتربایدمیشدوهمیشه جشنواره هانسبت به الن دلن اجهاف کردن
پاسخ ها
بردیا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
دلیلش درستی وشرافت الن دلونه جشنواره هااین جورادمارو نمی پسندن
kiarash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
5
11
اصلا این گروهای فمنیستی فاسدحق ندارن اسم الن دلن ابرمرد شریف رو به زبون بیارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
فعلا دنیا دست شیطانپرستاس.وفرشته ها رو پس میزنن.زنده باد الن دلون
nora
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
4
16
الن دلون بی نظیره نگاهای باجذبه ومعصومیت .عشق ومهر ومعنویت خاصی تووجودشه .بت مردونگیه.همیشه ماندگاروجاودانس
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
6
13
الن دلن مردحق وایمان .زنده بادکه دربرابر این همه نامردی ولی تسلیم این گروهای فسادنشد
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
6
8
زنده بادالن دلن مردشهامت وغیرت.حامی فمنیستاموقع دفاع ازپاکی وحق و مخالفت وضدیت بافسادوصهیونیسم حق ازادی بیان رو سلب میکنن ولی موقع دفاع ازفسادواعمال شیطانی ودفاع ازصهیونیسم هرنوع امتیاز وازادی وحتی پست ومقام میدن
مظاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
6
11
هزاران تحسین به الن دلن مردشهامت وحق که ی تنه مقابل این گروهای شیطانی ایستاد.واقعابا این همه فشاری که بهش واردشده قابل ستایش وتعظیم این بزرگمردشریف وغمگین.
javid.n
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
6
7
ادم شوکه میشه به جای تقدیرازنظرات واین همه شرافت وحقمداری ومعنویت الن دلن بهش توهینم میشه متاسفانه چه ازادی به این گروهای فساد که ندادن.همین که خدا پشتوپناه الن دلون باشه کافیه زنده باد الن دلون مردی هم شمایل یوسف پیامبر
سرمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
7
12
الن دلون مثل ی فرشته دربرابرشیاطین ایستاده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
الن دلون تو این دنیا واقعا ی فرشتس سرشتش از طاهرش خیلی زیباتره.درودددددددددددد
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
6
11
الن دلن مرد حق وحقیقته
آرش دلون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
11
19
عزیزانی که اطلاعات کافی ندارن لطفا جو گیر نشید و از روی احساسات قضاوت نکنید
از نظر من دلون برترین بازیگر تاریخ سینماست چون در ظاهر امر معیارهای بالایی از خودش نمایش داده اما با یک نگاه دقیق به زندگی خصوصیش شاید لازم باشه درباره جایگاه اجتماعی او در زادگاهش یعنی فرانسه کمی تجدید نظر کنید !
1- بچه طلاق بود و بعدا مادرش زن قصاب محل شد !
2- از 4 سالگی از والدینش جدا شد و تحت سرپرستی خانواده دیگری قرار گرفت و در محوطه زندانی مقابل خانه اش با بچه های زندان بان بازی میکرد !
3- در دوران نوجوانی سیگار و بارها از مدرسه اخراج شد و در 15 سالگی ترک تحصیل کرد و به مشاغل پستی مثل باربری و حمل دوچرخه ورزشکاران و گارسنی در بارهای پایین شهر مشغول شد !
4- صمیمی ترین دوستش ژان کلود بریالی که دلون رو با یک کت و شلوار کرایه ای برای اولین بار به کن برد تا به دنیای سینما معرفی بشه یک گانگستر و مافیای زیر زمینی بود !
5- در ابتدای ورودش به سینما سال 1962 بدلیل روابط نامشروع با خواننده زن فرانسوی بنام نی کو و باردار شدنش صاحب پسری نامشروع شد که وجودش رو انکار میکنه ولی شباهت این پدر و پسر مثل سیبی که از وسط نصف کرده باشن و بر سر موضوع خیانت ، نامزدیش با ستاره زن سینمای آلمان رومی اشنایدر بهم خورد و اخبارش جهانی شد !
6- آلن دلون یک دو جنس گراست و در جوانی شریک جنسی کارگردان مشهور ایتالیایی بنام فرانکو زفیرلی بود که امسال فوت کرد !
7- اولین زن رسمیش ناتالی کانوواس بازیگر سینمای فرانسه در واقع یک فاحشه بود و معشوقه پنهانی بازیگر سرشناس هالیوود ریچارد برتون همسر الیزابت تیلور بود!
8- ناتالی حتی با بدلکار دلون یعنی استفن مارکوویچ هم روابط جنسی داشت که وقتی گندش درآمد آلن شخصا رو در استخر خانه خودش غرق و خفه کرد و بعدا جنازه اش در گاراژ منزلش کشف شد و بخاطر این موضوع در سال 1968 از همسرش طلاق گرفت و به کرم قتل عدم دادگاهی شد و با وساطت مارشال دو گل از اعدام یا حبس ابد نجات پیدا کرد !
9- در همون دوران با بازیگر زن فرانسوی مریل دارک همخانه شد و سالها با این زن بد رفتاری کرد و بعد از 20 سال زندگی موقت بدلیل افزایش سن و نازایی ازش جدا شد و در سال 1987 با یک مدل هلندی بنام رزالی وان بیر من که 2 سال از پسر دومش آنتونی هم کوچکتر بود با اختلاف سنی 31 سال رسما بعنوان همسر دوم ازدواج کرد !
10- بعد از مهاجرت به سوئیس و تغییر ملیت بخاطر نفرت از زادگاهش فرانسه بدلیل سیستم مخالف سرمایه داری و سالها سوء استفاده از زن زیبا و جوانش با وجود داشتن دو فرزند خردسال در سال 2002 از او هم طلاق گرفت و پس از 3 جدایی به انزوا رفت !
11- جزو معدود ستارگان مرد دنیای سینمای کلاسیک جهانه که فیلم برهنه بازی کرده ! ( معالجه با شوک ) و فیلمهای صحنه دار فراوان مثل ( دختری سوار بر موتورسیکلت ) و غیره ...
12- دلون یک انسان فوق العاده خودخواه و مغرور و عقده ای و بینهایت زن ستیزه و اخیراً به گوش یک زن خبرنگار کشیده زد !
13- دارای افکار و عقاید شدیدا خرافی و مذهبی کاتولیکی که کاملا با سبک و سیاق زندگی گذشته اش مغایرت داره مثل استفاده از انواع طلسم گردن آویز و دستبندی چرمی که دهه هاست به مچ دستش بسته شده و ادعای دیدن مکرر مریم مقدس در خوابهای شبانه !
13- نمره آلن ژستی در دنیای مجازی 20 اما در جهان واقعی متأسفانه 0 است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
اشما که این همه تهمت به الن زدین تمام این صحبتها از روی بی اطلاعی شماست با چند تا روزنامه یا مجله سینمای خوندن اطلاع غلط ندهید
سهیل
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
اقایی که انقد مزخرفات راجع به مرد شریفی مثل الن دلون افسانه ای نوشتی حرفای تودقیقا نشات گرفته از حرف طرفدارای فاسدایی از جنس همجنس بازاس .دقیقاالن دلون توسینما وزندگی با این همه جذابیت جزپاکترین بازیگراس وادمایی مثل شما هیچ وقت دوست ندارن بزرگی همچین ادمایی رو ببینن چون مخالف سرسخت انسانیت و درستی اند.درضمن اتفاقات زندگیشم بخاطرمشکلات وسختیهای شدیدکودکیش بوده وبه من وشماهم هیچ ربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ارش تا این حد بی شعوری .دهنتو باید گل گرفت که واسه ادم ابرمردی مثل الن دلون حرف در میاری
ی.ح
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
لعنت به امثال تو که میخوان به هر نحوی سرپوش بذارن روی شرافت بزرگایی مثل الن دلون
میثم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
الن دلون زندگی خیلی سختی داشته واینکه توزندگیش چیا گذشته هزاران دلیل داشته وهیچ انسانی کامل نیست البته خیلیاخواستن ازجمله روزنامه های دروغگو ومخالفاش براش حرف درست کنن وایناهمش فرازو نشیبای زندگیه وجز اتفاقاته. ولی شخصیت معنوی وشریف وسرشت پاکش جز اتفاقات نیست.درودبرالن دلون
بهادر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ارش عزیز چرا عقاید معنوی اقای دلون محجوب ازارت میده بله ایشون میگه با حضرت مریم ارتباط خوبی داره چرا این موضوع باعث ازار همه ی ضد مذهبای دنیا شده واینکه گردن اویزاش اول اینکه ایشون از نمادای ارزشمند استفاده میکنه بعد هم به دستبند چرمی علاقه داره. چرا انقدر نسبت به ایشون عقده دارید مخالفتش با عمل شنیع همجنسبازی مثل اینکه خیلی بهم ریخته شما وامثال شماهارو
ساسان
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دقیقا میری دارک وناتالی وحتی رومی اشنایدر گفتن مردی به بزرگی اقای دلون دیگه توزندگیشون تکرار نمیشه.حتی میری دارک در پیری هم حاضر بود دوباره با دلون زندگی کنه چرا انقد برای این بزرگمرد حرف در میارن
میلاد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دقیقا الن دلون به این معروفه که فیلمای خلاف عفت بازی نمیکرده.واون صحنه هایی که ازش گفتی تو همه فیلما ی بازیگران بوده حتی الن دلون از اینکه توفیلما مجبور به اجرای یک سری صحنه ها هستن ابراز انزجار کرده بودو اینو بدی شغلش عنوان کرده
نیما.م
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دقیقا اقای الن دلون توفضای مجازی نمره پایینی داره واز فضای پوچ مجازی میونه ای نداره وخوشبختانه تو زندگی شخصی وشخصیتی نمره بالایی داره.درود بر بو ای الن دلون که بخاطر شرافت انقدر دشمن داری.جاودانه اییییییییییییییییییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
خجالت بکش از خدا بترس وانقد دروغ نگو ارش خان چرا شرافت الن دلون دیونت کرده.ایشون دوست صمیمی فرانکوزفیرلی بودواز همون جوونی با همجنسبازی به شدت مخالفت میکرده.درود برتوالن دلون بزرگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دقیقاتودنیای مجازی چون دست ی مشت نامردنمرش0وتو دنیای حقیقی20.مرد حق سینما الن دلون زنده باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
تهمت نز ن به دلون بزرگ مرد وارش جان مرد که نیستی حداقل انسان باش
شاهین
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دقیقا الن دلون بازیگری بود که صحنه های خلاف عفت بازی نمیکردوتوفرانسه که کم وکسری ازهالیود ازاد نداره به این موضوع معروفه .تهمت پشت تهمت بخاطر نیک کرداری الن دلون دیگه بسته خجالت اوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
بازیگرایی که فیلمای برهنه بازی کردن وپیشتاز بودن.هنری فوندا.برت لنکستر.مارلون براندو.کلارک گیبل.کلینت ایستود و.خیلی های دیگه بودن ........ نه الن دلون حتی اگه طبق پیشامد مجبور شده تو فیلمی باز ی کنه.زنده باد الن دلون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اصلا هم زن ستیز نیست اینو یمشت قاسد فمنیست شایعه کردن
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
ارش جان مثل اینکه به الن دلون حسودیت میشه.عقده ای اونایی هستن که بخاطر بزرگی ومردی الن دلون واسش شایعه درست میکنن.اره الن دلون برای ارزشهای معنوی واخلاقی به شدت سرسخت ومغروره که خیلی هم حسن بزرگیه.درودبر این بزرگمرد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
2
6
رومی می تونست ، زن ایده آلی برای او باشه ! رومی کدبانوی خوبی بود . من از طریق دوستان پدرم در آلمان ، به این نتیجه رسیدم که او زن زندگی بود ، اما بوالهوسی آلن (که او هم برایم بسیار عزیزه ) مانع برقرای یه زندگی مشترک برای آنها شد ! بطوریکه رومی با وجود ازدواج با هری مین و عشق به انتها به پسرش ! نتونست شعله عشق به آلن رو خاموش کنه . البته داستان های بین ایندو و بخصوص نقش سوفیا لورن ، مفصل هستش و تمایلی هم به گفتنش ندارم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دقیقا رومی اشنایدر سر وگوشش میجنبید جهت اطلاع فضولا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
5
8
آقای ارش به چه اجازه به الن دلون توهین میکنی الن دلون یک دوجنس گراست ؟خنده داره سندت رو روکن به بزرگان توهین نکن . اگه تو چند ساله دنبال وتحقیق کردی من ۲۵ ساله که شناختمش
پاسخ ها
آرش دلون
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
بزرگان !!!!!!!!!!!!!
خنده داره جناب ناشناس ، کوچکی ما دلیل بر بزرگی دیگران نیست !
ظاهرا شما جوان هستید چون بنده از 40 سال قبل با چهره ایشون آشنا شدم امثال چنین اشخاصی که در پشت ویترین پر رزق و برق دنیای سینما و از طریق قدرت تبلیغات رسانه مبدل به بت و الگو برای توده های اجتماع میشن واقعا بجز نمایش یک حباب تو خالی برای سرگرمی های مبتذل مثل تشویق به جرم و جنایت و انجام کارهای خلاف و بی ارزش اعتیاد به دخانیات و سکس و ظاهر سازی و غیره چه امتیازی دارن و چه خدمتی به بشریت کردن؟!
تماشاگران اونها مثل مخاطبان فیلمهای هندی فقط برای سرپوش گذاشتن بروی ضعفهای شخصیتی و کمبودهای اجتماعی و تسکین احساس حقارت خودشون ، انسانهای 70 کیلویی همچون آلن دلون و آدولف هیتلر و مایکل جکسون و بروس لی و غیره رو در جایگاهی دست نیافتی قرار میدن و این قهرمانان هم با یک ژست احمقانه چنان در سر ملت میزنن که ما اسمش رو سرنوشت بگذاریم !
بله دوست عزیز ، چیزی بنام ( استاد ) و ( سلیبریتی ) وجود خارجی نداره و این کاملا بستگی به میزان شعور و توانایی های ما داره که تا چه حد در برابر شخصیت مشاهیر و تبلیغاتی که لاشخورهای اطرافشون در حلق ما فرو میکنن تسلیم بشیم یا مقاومت کنیم !
در ضمن اگر دنبال مدرکی دال بر انحرافات جنسی هنرمندان خوش چهره جهان میگردید بهتره بیشتر کاوش کنید تا به حقیقت برسید و اگر نه همچنان در زندگی یک سیاهی لشگر و متعصب اخلاقی باقی بمونید !
حیف که ( آقای فرانکو زفیرلی ) با رازهای پنهان گذشته از دنیا رفت شاید بعد از مرگ ( آلن دلون ) خیلی مسائل روشن بشه و البته بقول خودش که بصورت طعنه آمیز به همجنس گرا یان گفت : ( وجود و عملکرد زندگی این افراد لزوما هیچ ارزش و اهمیتی برایم ندارد ) بنده ام بی طرفانه از قول همجنس گرایان به این قهرمانان قلابی عرض میکنم : ( و همچنین ! )
باشد که طبیعت به ما قدرت بیشتری برای آگاهی از وجود ارزشمند خودمون عطا کند ، آمین
Nico خواننده زن آلمانی دو ازدواج ناموفق با یک سارق بانک و یک دائم الخمر معتاد داشت و نام پسرش Christian Aaron boulogne بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
الن دلون ابرمرد شریفه ومخالف سرسخت هرچیزیه که مخالف معنویت ودرجهت شیطانپرستیه.وطرفدارای هر چیز غیر معنوی وخدایی شدن مخالف دلون بزرگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
مایکل جکسون اسم این .... درکنار بزرگمردی مث اقای دلون میاری معلومه حدفت چیه ارش خان بی ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
4
8
بازم میگم اقا توهین نکن هیچ انسانی کامل به دنیا نیامده هرچی بوده جلوی هم جنس گرایان ایستاد حالا شما بگو طرف فلانه درسته آدم باید باطن وظاهرش روباشه درکل الن دلون مال ۴۰ یا۶۰سال پیش الگو جوانان قدیمه ربطی به جوانان امروز نداره دلون یک شخصیت درون گرا وفوق العاده جدی وخشک بود که در تمام فیلماش وکاراش مشخصه . شب وروز باهم ترکیب نمیشن شب شبه وروز روز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
معلومه مخالفاش دنبال رواج نجاستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
7
4
هم جنس گرایی خلاف انسانیته خلاف شرعیت دنیای ما داره به سمت پوچی میره چه در ادیان چه در عقل چه درکلام خدا چه درکلام یه آدم هم جنس گرایی واسه اون دسته از عقده یاس طرفداران دلون عقده ایی نیستن اونایی عقده این که هم جنس گران وبه قول حضرت علی ترس برادر مرگه
پاسخ ها
ی.و
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
گناه دلون وطرفداراش شرافته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
7
5
ودرآخر ارش خان تو به یک نفرنه به چند نفر حرف زدی دلون وبروسلی ..... پس سرحرفت اینه تخریب چهره ،وا اما بدون نمیتونی ، جوهر حقیقت رو نمیتوان تخریب کرد همین مونده یه روزبگن فردین خدا بیامرز هم جنس باز بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
4
6
اگه به آدماوهنرمندای عصر حاضر حرف میزدی حتی پشتیبانیت میکردم اما به مردای قدیم توهین کردی کسایی که دیگه تکرار نمیشن مثل داریوش اقبالی کشور خودمان هنرمندای قدیم بی تکرارن بی تکرار.عزت زیاد اما مرد باش و تهمت نزن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
5
5
ایشالله خداوند اجرش رو زیاد کنه و پاینده باشه.
پاسخ ها
طاها
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ایشاللهههههههههههههههههههههههه.ادمی مثل الن دلون کم نطیره
Shideh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
2
4
شما باید درک درستی از هم جنس گرایی و نه همجنس بازی داشته باشید
دوم. تعصبات خشک و پوسیده مانع از فهمحقیقت میشود
سوم برای یک فرد متعصب حقیقت مانند یک توهین تلقی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
فقط فاسدا مخالف الن دلون اند ودنبال تخریبش اند .درود بر الن دلون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
2
4
آقای آرش هر چی در مورد آلن دلون گفتند در ویکی‌پدیا هم هست و مورد تایید هست نصیحت میکنم از هیچ کس بت نسازید چه ایرانی چه خارجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
زندگیش باتمام مشکلات وجذابیت مردونه خیلی هم عالی بوده.ولی این ربطی به عمل تحسین برانگیزش که با همجنسبازی مخالفت کرده وجلو ی مشت فاسد وایساده نداره.دقیقا جز بازیگرای سالم سینماس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
بعضی هاش درسته ولی خیلی هاشو تو همون فضای مجازی به خاطر شرافت اقای دلون براش حرف دراوردن .لعنت به مخالفای فاسدش
جاوید
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ی سری از حرفاکه ارش تو ویکی پدیا هست که تو همونم کلی تهمت زدن بخاطرمخالفتش باعمل شنیع همجنسبازی. باقیشم تهمت رسانه ها ی مخالف اقای الن دلون وشایعات شماس ارش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
4
0
چه بیکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
4
2
درود برالن دلون که تواین دنیاییکه فساد همه جارو فراگرفته میاد با عمل شنیع همجسگرایی مخالفت میکنه واقعا ستودنیه
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
4
1
الن دلون به اسطوره ای بودنت وقتی ایمان اوردم که دیدم به خاطر درستی وشرافت ی لشکر دشمن پیدا کردی وبهت انگ زن ستیز زدن.زنده وجاودانه باشی
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
5
0
الن دلون به اسطوره ای بودنت وقتی ایمان اوردم که دیدم به خاطر درستی وشرافت ی لشکر دشمن پیدا کردی وبهت انگ زن ستیز زدن.زنده وجاودانه باشی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
4
1
اقای دلن حامی سرسخت حیوانات وطبیعته وچندین بار برای تخریب طبیعت وازاردادن حیوانات بیانیه صادر کرده.اوج انسانیت واقعیه.جاودانس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
5
1
لطفا نطرمو درباره اقای الن دلون شریف که کلی دشمن داره بخاطر بزرگمردی وشرافت بذارید
هادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
3
0
زنده و پاینده باد الن دلون مرد با اخلاق سینمای فرانسه و جهان.افرین به شرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار