کد خبر: 947665
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مرحله دوم پلی آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا با برگزاری ۲ مسابقه پیگیری می‌شود که شهرداری ورامین با پیام خراسان دیدار می‌کند و کاله مازندران برابر سایپا تهران به میدان می‌رود. بی شک یکی از تیم‌هایی که در ابتدای فصل اصلا تصور نمی‌شد بتواند در جمع چهار تیم پایانی قرار بگیرد تیم پیام مشهد بود. تیمی که در ابتدای فصل در ثانیه‌های پایانی توانست جواز حضور در لیگ امسال را بگیرد، اما در نهایت توانست با شایستگی جواز حضور در مرحله دوم پلی اف را کسب کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: جبار قوچان نژاد سرمربی تیم پیام مشهد در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: ما در بازی قبلی برابر دو برد خوب را کسب کردیم و نخستین تیم صعود کننده به نیمه‌نهایی لیگ‌برتر والیبال لقب گرفتیم. بازی خوب و البته بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. می‌دانستم که فولاد چیزی برای از دست دادن ندارد برای همین راحت‌تر از ما بازی را دنبال می‌کرد. با وجود بردی که در بازی رفت کسب کرده بودیم، اما آن‌ها خیلی انتحاری بازی می‌کردند برای همین اگه به امتیازات توجه کنیم متوجه می‌شویم که امتیازشان به عدد ۲۰ رسیده بود. آن‌ها حتی یک ست را هم از ما گرفتند، اما هوشمندانه بازی را مدیریت کردیم تا نهایت فاتح این دیدار شدیم. پس آن‌ها تیم دست و پا بسته‌ای نبودند و باید اعتراف کنم بازی سختی را گذراندیم.
قوچان‌نژاد: پتانسیل فینالیست شدن را داریموی درمورد پیروزی ارزشمند تیمش در بازی نخست مقابل فولاد سیرجان اظهار داشت: از لحاظ فنی بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، زیرا حریف به شدت پرفشار وارد زمین شده‌بود. در کنار هواداران‌شان انگیزه زیادی داشتند و مشخص بود که روی بازی سرعتی کار ویژه‌ای کرده‌اند. در حین بازی رفته‌رفته توانستیم تیم حریف را کنترل کنیم و بازی را به اختیار خود درآوردیم. خوشبختانه از ست دوم، سرویس‌های خوب خود را شروع کردیم و کاری کردیم که حریف مجبور شد به دو گوشه زمین هدایت شود. وقتی به منطقه ۲ و ۴ رفتند، هم خوب دفاع کردیم و هم خوب توپ گرفتیم. البته از اینکه مهدی مهدوی به آن شکل آسیب دید، ناراحتم؛ از اینکه فولاد با کنار رفتن یک بازیکن شاخص و باکلاس تضعیف شد به شدت ناراحت هستم. مهدوی جزو سرمایه‌های والیبال ایران است و برای وی آرزوی سلامتی می‌کنم.
جبار قوچان‌نژاد در خصوص بازی برابر شهرداری ورامین تصریح کرد: هر‌بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌شود فکر کرد که بازی ساده‌ای خواهیم‌داشت. اما حالا که تا این مرحله بالا آمده‌ایم تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا با پیروزی پشت سر بگذاریم و کار را تمام کنیم. بازیکنانم شخصیت و ظرفیت بالایی دارند و شرایط را خوب می‌سنجند. می‌دانیم کار سختی داریم.
سرمربی پیام مشهد در ادامه خاطر نشان کرد: ما در این فصل امتیاز‌های زیادی را بر خلاف تصور کسب کردیم. تیم‌های بزرگی را شکست دادیم و این پتانسیل را داریم تا در این مرحله هم صعود کنیم و فینالیست شویم. هر چند استرس روانی دراین بازی‌ها بسیار زیاد است، اما به هر حال معتقدم کار اصلی مان تازه از این مرحله بعد شروع می‌شود که خیلی باید تمرکزمان را جمع کنیم.

اسامی داوران و ناظران مرحله نیمه نهایی لیگ برتر
شهرداری ورامین – پیام خراسان؛ داور اول داود نافعی، داور دوم مرتضی علایی
ناظر داوری حمید فاضلی فرد، ناظر سازمان لیگ حمید حق بین
کاله مازندران –سایپا تهران؛ داور اول کیوان عابدزاده، داور دوم میثم پارسه
ناظر داوری محمد حسن خوشدل، ناظر سازمان لیگ حسین پورکاشیان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار