کد خبر: 914445
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
فرهنگسرای گلستان برگزار می‌کند
در ویژه برنامه "در کوی نیکنامان" فرهنگسرای گلستان با اهدای لوح سنگی از خانواده معزز شهیدان احمد خرمی شاد و احمد فرجی تجلیل می شود

تجلیل از خانواده معزز شهیدان احمد خرمی شاد و احمد فرجیبه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان ؛ "در کوی نیکنامان" عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا،تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.
ویژه برنامه " در کوی نیکنامان " صبح روز پنج شنبه 7 تیرماه از ساعت هفت صبح با حضور خانواده معظم و معزز شهدا برپا می شود و پس از قرائت زیارت پرفیض عاشورا توسط ذاکرین اهل بیت(ع) و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین وحیدی، از خانواده مکرم و معظم شهیدان «احمد خرمی شاد» و «احمد فرجی» بمناسبت سالروز تولد این دو شهید عزیز، با تقدیم لوح سنگی و هدایا تجلیل بعمل خواهد آمد.  
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار