کد خبر: 902288
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، حضرت امام خامنه‌اي در ديدار مسئولان نظام و سفراي کشورهاي اسلامي در روز عید مبعث، حمله محور امریکایی حامی تروریست‌های وحشی تکفیری را جنایتکارانه و ...
رسول سنایی‌راد

رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، حضرت امام خامنه‌اي در ديدار مسئولان نظام و سفراي کشورهاي اسلامي در روز عید مبعث، حمله محور امریکایی حامی تروریست‌های وحشی تکفیری را جنایتکارانه و رؤسای جمهور امريکا و فرانسه و نخست‌وزير انگليس را جنايتکاراني ناميدند که البته به اهداف خويش هم نخواهند رسيد. به عبارتي اين روسياهان در نزد انسان‌هاي آزاده با اين اقدام ابلهانه تنها مرتکب جنايتي عبث شده و بدنامي تاريخي را براي خود رقم زدند.
گرچه صرف حمله نظامي به نقاطي از يک کشور گرفتار جنگ داخلي که در حاشيه يا نزديک آن شهروندان غيرنظامي ساکن هستند که امکان فرار چنداني برايشان وجود ندارد، به تنهايي براي جنايت ناميدن اين حمله و آن هم در سحرگاه که مردم در خواب و استراحت شبانه به سر مي‌برند، کفايت مي‌کند، اما دلايلي که منطق اين توصيف را با قطعيت اثبات مي‌کنند، عبارتند از:

1- اين حمله هيچ‌گونه مشروعيت حقوقي و قانوني ولو ظاهري نداشته و فاقد هر گونه پشتوانه اخلاقي نيز به حساب مي‌آيد و تنها با اتکا به روحيه زورگويانه، قلدري و غرور ظالمانه آمران آن انجام شده و لذا يک جنايت مسلم به حساب مي‌آيد.
2- اين حمله که تهديدي قطعي براي جان بسياري از شهروندان سوري محسوب مي‌شد، براي حمايت از تروريست‌هاي وحشي تکفيري انجام شده که سر بريدن، زنده سوزاندن انسان‌ها، ربايش و اعدام دسته‌جمعي انسان‌ها تنها به جرم دين و مذهب و يا حتي يک گرايش سياسي متفاوت و استفاده از زنان و کودکان معصوم براي ايجاد بهانه واهي حمله شيميايي و حتی به عنوان سپر انساني و ... را در پرونده کثيف خود داشته و مهاجهمين که از قبل هم در گرو حاميان اين تروريست‌ها بوده‌اند، براي ايجاد و اخلال در مسير فروپاشي و روند شکست‌هاي متوالي آنان، دست به موشکباران شهرها و مراکز جمعيتي براي حفظ اين جانيان انسان‌نما زده‌اند که جنايت براي استمرار جنايت بيشتر محسوب مي‌شود.
3- اين حمله به بهانه حمله شيميايي ارتش سوريه در غوطه شرقي انجام شد، که يک حقه کثيف، تکراري و لو رفته از سوي تروريست‌هاي وحشي تکفيري و حاميان جنايت پيشه آنان بوده و درست همزمان با حضور تيم‌هاي حقيقت‌ياب در سوريه انجام شد که در واقع پاداش دادن به تروريست‌هايي است که بارها با استفاده از کمک‌ها و تجهيزات ارسالي حاميان خود، مناطق اشغالي خود را براي پرونده‌سازي عليه ارتش سوريه، به مواد شيميايي آلوده و جان مردم بيگناه و ساکنان محلات تحت اشغال را به خطر انداخته‌اند. اين حمله نيز براي کمک به اين تروريست‌های جاني و تبديل بهانه ادعايي تروريست براي فراری دادن آنان از تنبيه و نابودي توسط امريکا، فرانسه و انگليس و با تشويق آل‌سعود و رژيم صهيونيستي انجام شد. به عبارتي اين حمله، در واقع يک جنايت مسلم براي حمايت از جنايتکاران است.
اين سناريوي کثيف و جنايتکارانه زماني انجام شد که تروريست‌ها و حاميان آنان در پرونده‌سازي اوليه براي ارتش سوريه در شرايط محاصره تروريست‌ها و به شماره افتادن نفس‌هاي نحس آنان در غوطه شرقي، کاري پيش ببرند و در شوراي امنيت سازمان ملل قطعنامه‌اي عليه سوريه به تصويب برسانند. لذا در ادامه به صورت مستقيم و بدون مجوزهاي معمول به حمايت آشکار از تروريست‌هايي برآمدند که سابقه جناياتشان، آنان را منفور مردم سوريه و تمامي مسلماناني ساخته است که در چهره آنان نفاق آشکار و جنايت به نام دين را به نفع سناريوي اسلام‌هراسي مطلوب صهيونيسم و تيم‌هاي ذي‌نفع کارتل‌هاي بزرگ تسليحاتي و جنگ‌طلب و عوامل امنيتي و سياسي نظام سلطه غربي، ديده مي‌شود. نفاقي که گرچه به نام سلفي و مجاهد دست به جنايت و کشتار مي‌زند، اما در جهان اسلام به جز آل‌سعود و برخي فرصت‌طلباني مثل حاکمان ابوظبي و آنکارا هيچ حامي و مدافعي نداشته و تنها خريدار نفرت جهان اسلامند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار