کد خبر: 883835
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
مهاجم پیشین تیم ملی ایران گفت: باید در این برهه حساس اختلافات را کنار گذاشته و تنها به فکر موفقیت تیم ملی در جام جهانی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد عزیزی در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی ۹۰ و تیم رسانه ورزش گفت: قرعه کشی مشخص شد و حالا می دانیم با چه تیم هایی هم گروه هستیم. بنابراین لازم است از همین امروز برنامه ریزی دقیقی برای بازی ها داشته باشیم تا بتوانیم با موفقیت در جام جهانی حضور پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال باید اختلاف با کیروش را کنار گذاشته و هر اتفاقی که در گذشته صورت گرفته بود را به فراموشی سپرده تا بتوانیم بدون دغدغه و با آرامش در جام جهانی حاضر شده و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

عزیزی در پاسخ به این سوال که موافق هستید که در گروه سختی قرار گرفته ایم، افزود: کاملا با حرف های شما موافقم، اسپانیا و پرتغال حریفان بزرگی هستند و باید تلاش زیادی کنیم تا بتوانیم در مقابل آن ها با ارائه یک بازی خوب، نتایج در خور نام ایران کسب کنیم.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران با انتقاد از اختلاف این روزهای فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی گفت: در این مقطع این اتفاقات بسیار ناخوشایند است. الان وقت حمایت از تیم ملی است و نباید مسائلی کوچک و یا بزرگ باعث شود که بین فدراسیون و سرمربی شکاف ایجاد شود. بنابراین امیدوارم هرچه زودتر این اختلافات برطرف شده و تیم ملی بتواند با آرامش در جام جهانی حضور پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم عاشق تیم ملی هستند و انتظار دارند همه اهالی فوتبال و مسئولان ورزش کشور به موفقیت تیم ملی فکر کنند و لازم است به احترام مردم هم شده مشکلات را کنار گذاشته و به شادی دل مردم ایران فکر کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار