کد خبر: 853469
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سارقان مسلح با دستبرد به يكي از فرش‌فروشي‌‌هاي شمال تهران 50 فرش نفيس را سرقت كردند و گريختند.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مأموران پليس با تماس شهروندي در جريان دستبرد چند سارق مسلح به مغازه فرش‌فروشي در يكي از خيابان‌هاي شمالي تهران قرار گرفتند و راهي محل شدند.
 
محل حادثه، یک  گالري فرش‌فروشي در خيابان وليعصر بود. بررسي‌ها نشان داد پنج مرد نقابدار به اين مغازه حمله و پس از گروگان گرفتن كارگران مغازه 50 تخته فرش گرانقيمت ابريشمي سرقت كرده‌اند.  يكي از كارگران گفت: من همراه تعدادي از كارگران در مغازه نشسته بوديم كه ناگهان پنج مردي كه به صورت‌شان نقاب زده بودند، وارد شدند. يكي از مردان نقابدار با اسلحه‌اي كه در دست داشت، ما را تهديد كرد كه هيچ حركتي نكنيم. در حالي كه به شدت ترسيده بوديم، مردان نقابدار ما را به زور به زير زمين گالري بردند و آنجا دست و پاي ما را با طناب بستند و در زير‌زمين را روي ما بستند. آنها ما را در زير زمين زنداني كردند و خودشان به داخل گالري رفتند. صداي آنها را مي‌شنيديم كه در حال بسته‌بندي فرش‌هاي گرانقيمت بودند تا اينكه صداي آنها قطع شد و فهميديم سارقان نقابدار از مغازه بيرون رفته‌اند.
 
پس از اين با زحمت زياد طناب دست و پايمان را باز كرديم و با داد و فرياد از همسايه كمك خواستيم. بعد همسايه‌ها به كمك ما آمدند و ما را نجات دادند. وقتي از زير زمين آزاد شديم، فهميديم سارقان مسلح 50 تخته فرش ابريشمي گرانقيمت را سرقت كرده‌اند و بلافاصله موضوع را به مأموران پليس خبر داديم.  پس از اين مأموران پليس براي شناسايي سارقان دست به تحقيق زدند، اما بررسي‌ها نشان داد سارقان پس از سرقت فرش‌هاي ابريشمي گرانقيمت هيچ سرنخي از خود به جاي نگذاشته‌اند‌.  مأموران در ادامه بررسي‌هاي تخصصي دريافتند صاحب فرش‌فروشي مدتي قبل يكي از كارگرانش را به خاطر مشكلاتي كه داشته ، اخراج كرده است و به همين دليل اين احتمال براي مأموران قوت گرفت كه كارگر اخراجي در اين سرقت مسلحانه دست داشته است. بدين ترتيب مأموران همزمان با ادامه تحقيقات براي شناسايي سارقان، مظنون اين حادثه را تحت تعقيب قرار دادند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار