کد خبر: 817728
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
فرمانده کمیته‌های انقلابی یمن از تلفات سنگین تروریست‌ها در چندین محور نبرد در استان مأرب خبر داد و گفت: عربستان فرودگاه الحدیده و چند منطقه غیرنظامی دیگر الحدیده را بمباران کرد.
فارس: «علی الحوثی» یک فرمانده کمیته‌های انقلابی یمن در صنعا اظهار داشت: در پی تلفات سنگین شبه نظامیان تروریست در استان مأرب، رزمندگان یمنی توانستند چند حمله تروریستی دیگر را نیز در چندین محور این استان ناکام بگذارند.

وی با تاکید بر تسلط کامل نیروهای نظامی یمن بر غرب استان مأرب گفت: نیروهای یمنی ده‌ها تروریست مزدور منصور هادی را از پای درآوردند.

از سوی دیگر هشام عبدالله یک منبع ارتش یمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای ائتلاف سعودی در شمال مأرب طی عملیات کمین رزمندگان ارتش یمن خبر داد و گفت: تانک‌هایی متعلق به ائتلاف سعودی نیز در این عملیات منهدم شدند

وی افزود: اوضاع کنونی نشان می‌دهد نیروهای یمنی و کمیته های انقلابی با دستیابی به اهداف مد نظر خود دشمن سعودی را سرکوب کردند.

عبدالله همچنین از انهدام یک انبار مواد منفجره متعلق به ائتلاف سعودی در شمال استان مأرب خبر داد.

عربستان فرودگاه الحدیده را 8 بار بمباران کرد

در همین حال استان الحدیده در غرب یمن نیز شاهد پرواز جنگنده های سعودی بر فراز خود بود.

یک منبع یمنی گفت: در ورودی فرودگاه غیرنظامی شهر الحدیده در سه نوبت و سالن انتظار و گمرک فرودگاه هر کدام 2 بار هدف بمباران قرار گرفت و به دنبال آن سالن اجتماعات بزرگ الحدیده و دانشکده پزشکی نیز مورد حمله هوایی قرار گرفت اما از آمار تلفات این حملات گزارشی دریافت نشده است.

این در حالی است که به گفته حسین الحوثی، عملیات نظامی نیروهای یمنی به سوی غرب استان تعز از سه محور ادامه دارد تا مناطق بیشتری را که تحت سیطره شبه نظامیان تروریست در غرب و جنوب این استان است بازپس گرفته شود.

الحوثی با اشاره به حمله رزمندگان یمنی به پایگاه های تروریست ها در غرب تعز گفت: در این عملیات ده ها تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و جنگنده های سعودی به تلافی آن پایگاه رزمندگان یمنی را هدف گرفته و پنج تن آنها را به شهادت رساند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار