کد خبر: 779696
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تشویق بخش خصوصی با هدف احداث نیروگاه‌های مولد کوچک یا DG براساس برنامه تدوین شده شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ خبر داد.

داود راهزادی در نشستی با عنوان اقتصاد مقاومتی گفت : برای اجرایی نمودن پروژه‌های برق در این استان باید براساس شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اقدام كرد

وی با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی شرکت در سال 95در حوزه‌های مختلف طراحی شده است، گ افزود : توزیع بیش از 2 هزار لامپ Led در بین مصرف کنندگان، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای باهدف کاهش مصرف انرژی، تامین برق روستاهای دور از شبکه و سخت گذر و واگذاری پنل‌های خورشیدی به عشایر از دیگر برنامه‌های تدوین شده در سالجاری است.

راهزادی، بهینه سازی شبکه، تعمیرات خط گرم، تعویض انشعابات معیوب، افزایش فیدرهای فشار متوسط، تعویض شبکه‌های فرسوده با کابل‌های خود نگهدار و کاهش طول فیدرهای فشار ضعیف را از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سال اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در اولویت قرار دادن خرید از تولیدات داخل، به کارگیری سیستم کنترل پروژه در زمینه صرفه جویی به منظور کاهش هزینه‌های غیر ضروری و انجام تمامی معاملات قانون مناقصات و آئین نامه معاملات شرکت از دیگر برنامه‌های تدوین شده شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

اين مسئول همچنين از تشویق بخش خصوصی باهدف احداث نیروگاه‌های مولد کوچک یا DG براساس برنامه تدوین شده شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری خبرداد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار