کد خبر: 762902
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه طراحان اصلی فتنه 88 به دنبال سرنگونی نظام بودند، گفت: حماسه 9 دی یک عنایت الهی بود.
فارس: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در همایش نمایندگان دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری‌های سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: نخستین وظیفه کارگزاران نظام در برابر انتخابات مهم پیش رو شناخت اهمیت این انتخابات برای آینده، امنیت و رشد و تعالی کشور است.

وی افزود: آراء مردم امانت و به فرموده مقام معظم رهبری حق‌الناس است لذا دستگاه قضایی باید در چارچوب قانون به تکالیف خود در برگزاری یک انتخابات اخلاقی، قانونی و پرشور عمل کند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری مردم در انتخابات بکار ببندند.

وی گفت: توجه به معیارهای یک نماینده اصلح از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که باید به صورت ویژه مورد توجه رأی دهندگان قرار گیرد.

اژه‌ای با اشاره به اهمیت جایگاه نظارت و ارزشیابی در دستگاه قضایی افزود: این بخش از دستگاه قضایی تاکنون به وظیفه خود به نحو مطلوب عمل کرده و در واقع بخش عمده‌ای از سلامت کار دستگاه قضا در گرو عملکرد این تشکیلات مهم است.

وی، رمز موفقیت کار در مجموعه دستگاه قضایی را خدمت در چارچوب شرع و قانون ذکر و بیان کرد: نظارت و ارزشیابی کاری سخت و مهم است.

معاون اول قوه قضائیه گفت: حق محوری و قانونمداری اصل مسلم حاکم بر دستگاه قضایی است، قضات باید در چارچوب شرع و قانون شجاعانه و قاطعانه با هرگونه تخلف و قانون شکنی به ویژه در حوزه‌هایی که ارزش‌های اسلام و انقلاب را هدف گرفته برخورد کنند.

وی به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: دشمن در فتنه سال 88 می‌خواست با یک جنگ نرم و انقلاب مخملی تمام عیار به اسلام و ایران ضربه بزند.

اژه‌ای افزود: طراحان اصلی این فتنه به دنبال سرنگونی نظام بودند که با هوشیاری مردم و هدایت حکمیانه مقام معظم رهبری به شکست انجامید.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه حماسه 9 دی یک عنایت الهی بود و مسئولان و ملت بزرگ ایران نباید این عنایات و الطاف الهی را فراموش کنند، گفت: مردم از ابتدای انقلاب همواره دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند و امروز تکلیف مسئولان است که با خدمت خالصانه وظیفه خود را نسبت به مردم و نظام ادا کنند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
0
0
چرت نگو چرا سود سهام عدالت دم انتخابات را پيگيري نكرديد اين خريد راي نبود چي بود وچرا ديگر پرداخت نشد ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار