کد خبر: 762333
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم دکتر اسماعیل رستگاری را تسلیت گفت.

متن پيام حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني به اين شرح است:

«حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رستگاری

درگذشت برادر بزرگوارتان مرحوم دکتر اسماعیل رستگاری از تلاشگران دوران دفاع مقدس و خادمان عرصه بهداشت و درمان موجب تاثر و تالم فراوان شد.

اینجانب مصیبت وارده را صمیمانه به جنابعالی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته، از درگاه پروردگار برای آن مرحوم رحمت و رضوان، برای بازماندگان صبر و سلامتی و برای جنابعالی توفیق بیشتر خدمت به فرهنگ اسلام و نظام اسلامی مسئلت می دارم.

حسن روحاني

رييس جمهوري اسلامي ايران»

به گزارش پارسینه مرحوم دکتر اسماعیل رستگاری در تمام طول مدت هشت سال دفاع مقدس مسوولیت بهداری و رسیدگی به مجروحان جنگی را در مناطق عملیاتی غرب کشور نظیر مهران، کرمانشاه، اندیمشک و ... بر عهده داشت. همزمان با مجاهدت در رسیدگی و مداوای رزمندگان و مجروحان جنگی پس از کشف و شناسایی عمق محرومیت منطقه بشاگرد، به عنوان اولین گروه پزشکی اعزامی به این منطقه، سالیان سال به ساخت و تجهیز درمانگاه و درمان بیماران این منطقه اهتمام ورزید.


مرحوم دکتر اسماعیل رستگاری روز یکشنبه ششم دی ماه1394 پس از تحمل یک دوره‌ی بیماری سخت، دعوت حق را لبیک گفت.مجلس ترحیمآن مرحوم در تهران روز یکشنبه سیزدهم دی ماه در مسجد الرسول (ص) واقع در سعادت آباد از ساعت سه تا پنج بعداز ظهر برگزار خواهد شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار